Ceaucescu Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg kjøpte meg en S-ATA HDD fordi jeg var lei av IDE sine plagsomme kabler samt jumper systemet. Men, fant nå ut at for å installere en S-ATA HDD må man gjøre dette via diskett. Problemet mitt er at jeg ikke har floppy. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du trenger kun floppy dersom du skal installere OS på disken, det skal gå å bruke en USB pen også (tror jeg, har ikke sata disk selv så jeg kan ikke si noe sikkert). Et siste alternativ er å koble til en diskett stasjon som du låner fra en kompis. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg skal installere OS på den. Derfor det er et problem. Er det mulighet for å brenne filene på en CD for deretter å boote fra den? Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 skal kunne gå hvis du bruker det ja! Lenke til kommentar
gresh Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Du kan lage din egen modifiserte Windows XP CD med S-ATA driver innebyggd. Da slipper du å trykke F6 og laste drivere fra diskett. Her kan du lese hvordan (du finner også noe på HW forum om du tar et søk) Edit: rett link Endret 16. februar 2004 av gresh Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Kan du gi en mer direkte link? Jeg klarte ikke å finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå