Outlook Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Starter med å gi linken: http://www.kumawar.com/ Og trailer link: http://www.kumawar.com/KumaGqt.zip (Quicktime) http://www.kumawar.com/KumaGavi.zip (AVI) -- Dette er altså et spill som skal være basert på de samme nyhetene som vi ser på TV, da Saddam ble fanget, og hva enn annet som USA måtte drive med rundt i verden. Som de sier på siden: "Wherever the war takes our forces, we'll put you there." Er dette å gå litt for langt? Her har du et spill der du skal være amerikansk soldat, og gå rundt å knerte arabere. Greit, det har blitt gjort før, men da var det mer basert på fantasi hos produsentene, ikke tatt rett fra virkelige nyheter. Jeg ser personlig på dette som en haug med propaganda, for å si det slik, men se traileren, du ser jo at de har tatt med sønnene til Saddam, slik som bildene var da de var døde. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Propaganda er jo USAs spesialitet "Those who control information, controls the world" Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har bare ventet på noe sånn som dette, men uansett er det ikke noe som appelerer til massene, så jeg tviler på at vi kommer til å se mye slike releaser fremove. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Synes det var litt stilig jeg... morsomt med litt skikkelig realisme, og at man faktisk får tatt de ekte jævelene Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Sånne spill er bare tragiske PUNKTUM Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er dette å gå litt for langt? Her har du et spill der du skal være amerikansk soldat, og gå rundt å knerte arabere. Greit, det har blitt gjort før, men da var det mer basert på fantasi hos produsentene, ikke tatt rett fra virkelige nyheter. Jeg ser personlig på dette som en haug med propaganda, for å si det slik, men se traileren, du ser jo at de har tatt med sønnene til Saddam, slik som bildene var da de var døde. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Er dette å gå litt for langt? Her har du et spill der du skal være amerikansk soldat, og gå rundt å knerte arabere. Greit, det har blitt gjort før, men da var det mer basert på fantasi hos produsentene, ikke tatt rett fra virkelige nyheter. Jeg ser personlig på dette som en haug med propaganda, for å si det slik, men se traileren, du ser jo at de har tatt med sønnene til Saddam, slik som bildene var da de var døde. Har du prøvd det? Nei, det er sålangt, som jeg har fått med meg i Open beta til Fileplanet subscribers, og siden jeg ikke støtter Fileplanet så har jeg nok ikke fått testet dette, men såklart, dette skal testes ved en senere anledning. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg visste dette ville komme. Finnes det noen spill der man dreper amerikanske soldater? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) duh, nei? nærmeste blir vel som tysker i rtcw eller enemy territory... btw, så litt smakløst ut spør du meg... og hva skjer hvis det ikke skjer noe en mnd på krigsfronten?....hehe Endret 18. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kunne like gjerne drept amerikanere som Arabere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det var litt drøyt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nai, i mange spill dreper du onde arabere, hvorfor ikke onde Amerikanere? Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg visste dette ville komme.Finnes det noen spill der man dreper amerikanske soldater? haha.. Det hadde vært morsomt det.. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hadde likt å sett et sånn spill, amerikanerene er (nesten) alltid hovedpersonene i spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå