Thlom Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 joda. jeg føler ikke at jeg får utbytte av selve undervisningen. kanskje litt i disse M$ fagene, men ellers lærer jeg ikke stort. Jeg trodde vi skulle ha programering og slikt dette året, og litt mer teori. ikke bare lære hvordan man setter opp en server i Windows 2000 server og slikt som man ikke lærer stort av. Lenke til kommentar
Computron Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Ja, litt programmering kunne vært fint å ha på IKT. Dette har jeg faktisk sagt til en av lærerne, at de burde ha med litt C++, Java eller Visual Basic eller noe. Mulignes også database..ja, avansert database hadde vært noe. ( XML ruler ). Jeg spiller aldri CS eller noe annet på skolen, jeg sitter som regel og jobber med prosjekter. Men noen ganger blir det bare surfing ja. -Unicron. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 det blir ekstreme mengder med surfing ja. Senker telefonregningen hjemme ;p Det blir veldig mye kopiering også, enorme mengder med MP3 :razz: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 (endret) npe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
script Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Noen som vet om det er lett å skaffe seg lærlingeplass på egenhånd? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Tror jeg ikke... når du ser på nivåe til IKT... ;p Prøv hos kommunen eller.no de har sikkert lærlingeplasser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå