Yapija Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg installerte for et par dager siden Windows XP på min bærbare maskin, og har ellers bare brukt Windows 2000, som overhode ikke var noe problem med dette kamera. Men jeg koblet til kamera, og det skjer ingenting... lastet ned nye drivere etc. men det skjer fortsatt ingenting... Koblet deretter kamera til en annen pc med windows 2000, og hva skjer, jo kamera kommer opp som en egen disk i "my computer". Noen som har erfaring med dette kamera i Windows XP? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 I utgangspunket skulle kameraet dukke opp som en egen disk også i Windows XP. Hvis ingenting annet fungerer, kan du vurdere å kjøpe en kortleser. De fleste kortlesere for flere formater støtter Smartmedia-minnekort. Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Det var det jeg ville tro også, at ikke XP skilte seg ut så mye. Får kanskje prøve det samme på en annen maskin med XP på, og se om det hjelper. Evt. gå til anskaffelse av en kortleser, selv om et nytt kamera sikkert ikke hadde gjort noen når dette begynner å få en del år bak seg nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå