@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Nå vet vi det ihvertfall.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hvis dette er T650 er det bare et bra bevis på at kamskjell-telefoner vil ta mer over på det europeiske markedet også (som i Asia). Skal man produsere små telefoner med store skjermer, blir telefonene slik som den overnevnte T650, om man ikke lager det i form av en kamskjell-telefon. Av den enkle grunn at man får plass til mer teknologi i en kamskjell telefon forstår jeg ikke hvorfor produsentene ikke får ut fingeren og begynner å lansere noen skikkelig bra kamskjell-telefoner i Europa også... Endret 17. februar 2004 av cnil Lenke til kommentar
OeO Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg liker bedre mobiler som ikke er kamskjell, men men, er jo smak og behag. for meg virker det som om bildet av mobilen er tatt fra reklamefilmen, og bare lagt på hånda, men men.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er digg med små taster bare det er stor plass mellom dem, som på t610! Ikke som her hvor de er helt inne i hverandre! Lenke til kommentar
@le Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Enig med Tomat-Ulf! Knappene satt litt tett.. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Noen som har den videon? Lenke til kommentar
l2c Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syns ikke akkurat den der mobilen var så veldig pen. Ser ikke særegen ut, får litt sånn...billig hongkong mobil inntrykket :\ Hvorfor har de gått vekk fra slanke smale mobiler, til små avrundede? Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Ta en titt på notisen i Dagens industri der det blir hevdet at T650 lanseres snart (1 uke?) Ser også ut til at SE SO505i kan være på vei til Europa. Kanskje mobilprodusentene i er så dustete likevel Endret 19. februar 2004 av M-bite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå