a85 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 da blir det nok bytte av abb. på meg ja! Noen som vet bakdeler med combitel i forhold til chess? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Men jeg synes Chess er bedre enn Combitel, mer seriøst! Lenke til kommentar
a85 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synes egentlig pris betyr mest jeg... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synes seriøsitet også er viktig, litt leit at det er vansklig å klage fordi firmaet ikke har kundebehandlere. ( satt på spissen) Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har bare positive erfaringer med kundeservice hos Combitel jeg... Får stort sett svar samme dag på mail og har ikke stått lenge i kø på telefonen... Ikke samme åpningstid som Telenor men hvem gidder å betale tusenvis for det.. Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Combitel bruker NetCom sitt mobilnett. Det betyr at det er dyrere å ringe til mobiltelefonen fra fast telefon. Som igjen betyr noe for deg hvis noen fra din fast telefon ringer mye til din telefon. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Liker å ha trygghet i mine kundeforhold. Chess virker ikke som en døgnflue, De har gode priser, norges billigste på noe og har Veldig god kundeservice. Har aldri sittet i kø der. My point of view. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå