JZA Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=139930&cat=112 wohoo Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) De har jo egenlitg ikke noe valg viss de fortsatt ønsker å være blant de billigste! Men det stod ikke noe som samtale-prisene! Er det noen som veit om de kutter på samtaleprisene også? Endret 16. februar 2004 av pologutt Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ser ut som de bare kutter SMS prisen for denne gang. Skulle gjerne sett at de kuttet ringeprisene også! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Enig, greit nok at de er litt billig nå, men de andre operatørene begynner å følge etter på pris, så da bør Chess redusere prisene sine ytterligere! F.eks Symfonika eller noe i den dur, har jo helt like priser som Chess. (Noen som har hørt om det selskapet?) Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Fikk en SMS fra Chess nå, blir også gratis å bytte abbonementstype. Veldig bra, da jeg hadde tenkt å bytte Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har Chess tatt avgift for å bytte abo intern? Det tar verken Nectom eller Telenor. Netcom tar ikkje ein gong innmeldingsavgift ved endring frå kontant til abo. mvh JanEirik Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 De har nok dessverre det ja , heldigvis ser det ut som om de tar til fornuft! Yeah Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er veldig bra, fikk meldingen i sted jeg også. Får vurdere om jeg skal bytte til Control. Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er veldig bra, fikk meldingen i sted jeg også. Får vurdere om jeg skal bytte til Control. Move er også kjempebra! Jeg har det selv Lenke til kommentar
tbone Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skjønner ikke åssen de skal greie seg jeg...det må jo gå til h***** en gang. Kan da umulig tjene så mye penger på dette...eller?? Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Når Chess får flere kunder blir det flere å fordele de faste utgiftene på. Prisverdig at Chess ikke tar ut hele utbyttet selv. Noe av gevinsten ser vi som forbruker ikke noe av. Vær sikker! Det er ikke så mye avslag i pris som man skal tro, men trenden er riktig. 5 kr. i avslag pr. 100 mld. Leste et sted at Chess hadde ca.5% av mobilmarkedet. Skal tro hvilken pris vi kan oppleve hvis markedsandelen kryper over 50%. Noe mer tør jeg ikke håpe på. Endret 18. februar 2004 av Gjesp Lenke til kommentar
picko Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Leste et sted at Chess hadde ca.5% av mobilmarkedet. Er vel nærmere 7% tror jeg... Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Bedre enn jeg trodde, altså !! Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har nettopp skiftet fra connect til move Ringte til chess på mandag og ga beskjed om hva jeg syntes om gebyret for å endre abbonnementstype, spesielt når move ikke eksisterte når jeg ble kunde hos chess og at jeg derfor aldri fikk vurdert det, og at de så skulle ha 200,- for at jeg skulle endre til det abbonnementet som er billigst for meg. Fikk så gladmeldingen igår om at det nå er gratis å endre....det er nesten som at jeg tror at jeg har noe med det å gjøre Han jeg snakket med hos chess sa at det var pga av at kundene hadde uttrykt misnøye med gebyret. Så konklusjonen er klar! Ring og gi beskjed hvis det er noe du ikke er fornøyd med (heslt ikke ringe for hver lille filleting da). Det virker også som at chess tar sine kunder på alvor! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Virker som Chess er generelt greie å ha med å gjøre, hører mest positivt om de. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har Chess tatt avgift for å bytte abo intern? Det tar verken Nectom eller Telenor. Netcom tar ikkje ein gong innmeldingsavgift ved endring frå kontant til abo. mvh JanEirik Hjalp moren min å bytte abbonnement, internt i you, og de forlanger 400kr for å bytte til deres billigste abbonnement! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Da er det bare en ting å gjøre: Bytt ut You! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) God ide, men siden det ikke koster noe i måneden og mamma nesten aldri ringer så tenkte vi i utgangspunktet (før hun fikk regning på 400kr) at det var best deal for hennes bruk. EDIT: Jeg har Chess Endret 18. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
a85 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Noen som vet hva den nye sms prisen på connect blir? visst denne ikke blir 44 øre, altså ett øre under combitel inverse, så tror jeg nesten jeg blir nødt til å bytte til combitel Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 54 øre https://secure.chess.no/index.php?c_=ViewPr...&m_=showAboForm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå