w0d00 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) *fjernet av moderator* Endret 21. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 fy deg....annonsere er ikke lov ....forresten, hvordan ser et Drogon kabinett ut? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Har spurt om noen er keen på et Dragon kabinett Annonsere Sånn ser det ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Endret 19. februar 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg er veeeeldi fornøyd med mitt chieftec bigtower, JA !! STOR PLASS MASSE LUFT GJENNOM .. Bruker det til å kjøle colan i Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg er i alle fall veldig fornøyd Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Chieftec er utrolig digg å jobbe i...Bra lufting, blabla alt er sagt før Men er litt lett å brekke den døra foran CD-romene Noen som veit hvor jeg kan få tak i Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Chieftec er utrolig digg å jobbe i...Bra lufting, blabla alt er sagt før Men er litt lett å brekke den døra foran CD-romene Noen som veit hvor jeg kan få tak i Hehe du også knekt den døra? ... jeg ringte chieftec jeg.. og fikk bestillt.. eller så har sikker komplett eller andre webshops noen vrakrester av chieftec liggende.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Meget bra kabinett, greit at chieftech er kjedelige osv, men jeg har alu utgaven, det veier ikke stort, god plass og jobbe i. hvor mye veier alu utgaven? jeg har Dragoon Big Tower, tror det veier omtrent 15kg.... er sånn passe fornøyd med det kabinette...eneste som er å utsette er at det ikke er dypt nok 10cm dypere og det hadde vert perfekt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Chieftec er utrolig digg å jobbe i...Bra lufting, blabla alt er sagt før Men er litt lett å brekke den døra foran CD-romene Noen som veit hvor jeg kan få tak i Hehe du også knekt den døra? ... jeg ringte chieftec jeg.. og fikk bestillt.. eller så har sikker komplett eller andre webshops noen vrakrester av chieftec liggende.. Har tenkt på det der...tror det blir eneste løsninga...kommer til å se loka ut når jeg begynner å modde uten døra Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Chieftec er utrolig digg å jobbe i...Bra lufting, blabla alt er sagt før Men er litt lett å brekke den døra foran CD-romene Noen som veit hvor jeg kan få tak i ..du kan få min, jeg tok den av. ble bare irriterende å ha den på Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kjøper du de fargede dragon-kabinettene, så følger det med en vifte i sidedøren. Dvs. ikke de sorte eller grå versjonene. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har selv Chieftec Dragon svart m/usb foran og sidedør vindu blått. Ønske meg ny kabinetten Og syns at slutt å kjøper Chieftec Dragon mer. Prøve annen kabinetten. Fordi Chieftec Dragon mange har det og kjedelige f.eks på dataparty nest alt har Chieftec D og M. Og ja, det kabinetten er godt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Forstår hvorfor Chieftec er bestselger De er billige, gode løsninger med mer enn nok plass og de er ikke så værst å se til Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg