Gå til innhold

Chieftec Dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chieftec er utrolig digg å jobbe i...Bra lufting, blabla alt er sagt før :p Men er litt lett å brekke den døra foran CD-romene :blush: Noen som veit hvor jeg kan få tak i :p

Hehe du også knekt den døra? :p ... jeg ringte chieftec jeg.. og fikk bestillt.. eller så har sikker komplett eller andre webshops noen vrakrester av chieftec liggende..

Lenke til kommentar
Meget bra kabinett, greit at chieftech er kjedelige osv, men jeg har alu utgaven, det veier ikke stort, god plass og jobbe i.

hvor mye veier alu utgaven?

jeg har Dragoon Big Tower, tror det veier omtrent 15kg.... ;)

er sånn passe fornøyd med det kabinette...eneste som er å utsette er at det ikke er dypt nok :thumbdown: 10cm dypere og det hadde vert perfekt :thumbup:

Lenke til kommentar
Chieftec er utrolig digg å jobbe i...Bra lufting, blabla alt er sagt før :p Men er litt lett å brekke den døra foran CD-romene  :blush: Noen som veit hvor jeg kan få tak i :p

Hehe du også knekt den døra? :p ... jeg ringte chieftec jeg.. og fikk bestillt.. eller så har sikker komplett eller andre webshops noen vrakrester av chieftec liggende..

Har tenkt på det der...tror det blir eneste løsninga...kommer til å se loka ut når jeg begynner å modde uten døra :p

Lenke til kommentar

Jeg har selv Chieftec Dragon svart m/usb foran og sidedør vindu blått.

Ønske meg ny kabinetten Og syns at slutt å kjøper Chieftec Dragon mer. Prøve annen kabinetten. Fordi Chieftec Dragon mange har det og kjedelige f.eks på dataparty nest alt har Chieftec D og M. Og ja, det kabinetten er godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...