Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Pakistaner! Gullsmykke, type tykt, saggebukse og asiatisk deodorant! O gikke minst, en stor kebab i hånden. *host host* rasistisk *host host* Her må jeg faktisk forsvare JoachimR, grunnen til den posten var egentlig PsiloCybes kommentar: Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes. men psilocybe post var ikke direkte ment som Rasisme .. men JokkeR sin post sa klart og tydlig at Pakistanere er nettop det han sa .. det er Rasistisk så slapp er ikke psilocybe, han sa bare hva man skulle gå kledd som .. han sa ikke hvem som går kledd slikt .. det er opp til egen tolkning .. mens JokkeR sitt inlegg sa rett ut .. at Pakistanere er nettop den steriotypen han sa der .. det er Rasistisk psilocybe er smart han skjønner du .. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeje. Ett spørsmål: Hvordan kler man seg ut som amerikaner?Jeg gidder ikke å legge på meg så det er uaktuellt. Litt sånn 'grenn bereeei?'-greie går vel Med sånn fin militærcaps, ser litt ut som 1337 Kr3w i cs Ellers kand u jo kjøpe deg en t-skjorte som min! med "I'm a Patriot, GOD BLESS AMERICA"! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Gå naken! Da er du garantert å vekke oppsikt... Endret 16. februar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ikke tro at jeg liker USA, jeg er kommunist. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ikke tro at jeg liker USA, jeg er kommunist. du kan ikke nekte på at hva jeg sier er sant! det var direkte rasistisk! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Var det JoachimR sa rasistisk? Litt halvironisk og humoristisk, men ikke rasistisk. Nå må du ikke begynne å skrike rasist bare fordi vedkommende har et annet politisk syn enn deg selv. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Han antydet at alle pakistanere gikk med tykke gullkjeder og spiste kebab. han ga ingen hint til spøk/ironi og ga ingen antydning til han mente det som steriotype .. tvertimot.. han skrev klart og tydlig at han mente alle Pakistanere var slik. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 og grunnen til at jeg skrev det: Psilchybes innlegg om amerikanere. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 og grunnen til at jeg skrev det: Psilchybes innlegg om amerikanere. jaså? ser ikke at han nevnte Amerikanere en eneste gang jeg .. bare fordi det står "god bless USA" på capsen betyr ikke at man er Amerikaner .. nå drar du frem stereotyper igjen .. gir du deg aldri? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva er vitsen med å dra alle poster til en ny P&R-diskusjon med en gang JoachimR poster et provoserende utsagn? Er det ikke like greit å overse det, i og med at politikk og religion er stengt uansett, og den blir sikkert ikke åpnet igjen noe fortere når dette skjer _hele_ tiden.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) F Y F A E N! Her spør folk om hvordan se ut som en amerikaner, og Psilochybe svarer. Det var ingen tvil om at man siktet til amerikanere. Jeg synes det var tvilsomt skrevet, men moderator fortalte at det var greit. Derfor skriver jeg dette innlegget du klager på, for å se hva som skjer. Og det jeg trodde ville skje, skjer... At det går an,,, EDIT; Hey, P&R er åpnet den. Men jeg ble provosert av Psilochybe, og skrev derfor et lignende innlegg. Men her som igjen, snakker man om negere er det rasisme, men hvite amerikanere er det ikke synd på? Endret 16. februar 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ser ikke at han svarte på noe annet innlegg jeg .. er faktisk et innlegg mellom det du referererererererererererer til og hans ..det virker da mer som han bare forteller eom en stile å dra på TG .. ikke mer.. ikke mindre mens du erimot .. PAKISTANER!! skriker ut at dette er hva du mener om pakistanere.. slik er alle pakistanere for deg .. DET! er rasistisk! ikke nekt på det .. du har vist før at du er det .. så hvorfor ikke bare innrømme det? er ikke Ne***r et rasistik ord? hmm mener det står noe om det i norges lover!.. stemmer! rasisme paragrafen! og hvem har snakket om ne***re? her er det snakk om pakistanere .. PS: skal dra 7p7-Monk stil på TG Endret 16. februar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) PAKISTANER!! skriker ut at dette er hva du mener om pakistanere.. slik er alle pakistanere for deg .. DET! er rasistisk! ikke nekt på det .. du har vist før at du er det .. så hvorfor ikke bare innrømme det? nei nei nei Nei, neger er ikke et rastisk ord. Endret 16. februar 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ro ned, ellers blir det delt ut advarsler og utestengelser. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Oops. sorry, my bad. Har visst ikke fulgt godt nok med. Men diskusjonen er fortsatt off-topic i off-topic Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Nå har jeg endret avataren min:D Litt mere Uncle Sam Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg synes egentlig JoachimR sitt utsagn var rimelig bra tatt på kornet jeg..i forhold til Psilocybe sitt. Begge er like fordomsfulle, men begge er like ironisk ment Så ikke rop ulv HVER gang a folkens.. Uansett, noe sykt på TG..jenteklær er jo tingen, gå som transe Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes. Jeg stemmer for M4A1 i hånda istedenfor hagla, og så en M4 Abrahams tanks til å sitte i (pc er selvsagt bygget inni tanken). Det kunne blitt en alle tiders casemod forresten. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Off-topic, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg