Gå til innhold

Syke klær til TG?

knutby

Anbefalte innlegg

Pakistaner! Gullsmykke, type tykt, saggebukse og asiatisk deodorant! O gikke minst, en stor kebab i hånden.

*host host* rasistisk *host host*

Her må jeg faktisk forsvare JoachimR, grunnen til den posten var egentlig PsiloCybes kommentar:

Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes.

men psilocybe post var ikke direkte ment som Rasisme ..

men JokkeR sin post sa klart og tydlig at Pakistanere er nettop det han sa .. det er Rasistisk

så slapp er ikke psilocybe, han sa bare hva man skulle gå kledd som .. han sa ikke hvem som går kledd slikt .. det er opp til egen tolkning ..

mens JokkeR sitt inlegg sa rett ut .. at Pakistanere er nettop den steriotypen han sa der ..

det er Rasistisk

psilocybe er smart han skjønner du ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å dra alle poster til en ny P&R-diskusjon med en gang JoachimR poster et provoserende utsagn? Er det ikke like greit å overse det, i og med at politikk og religion er stengt uansett, og den blir sikkert ikke åpnet igjen noe fortere når dette skjer _hele_ tiden....

Lenke til kommentar

F Y F A E N!

Her spør folk om hvordan se ut som en amerikaner, og Psilochybe svarer. Det var ingen tvil om at man siktet til amerikanere. Jeg synes det var tvilsomt skrevet, men moderator fortalte at det var greit. Derfor skriver jeg dette innlegget du klager på, for å se hva som skjer. Og det jeg trodde ville skje, skjer...

At det går an,,,

EDIT; Hey, P&R er åpnet den. Men jeg ble provosert av Psilochybe, og skrev derfor et lignende innlegg. Men her som igjen, snakker man om negere er det rasisme, men hvite amerikanere er det ikke synd på?

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

ser ikke at han svarte på noe annet innlegg jeg .. er faktisk et innlegg mellom det du referererererererererererer til og hans ..det virker da mer som han bare forteller eom en stile å dra på TG .. ikke mer.. ikke mindre

mens du erimot ..

PAKISTANER!! skriker ut at dette er hva du mener om pakistanere..

slik er alle pakistanere for deg .. DET! er rasistisk!

ikke nekt på det ..

du har vist før at du er det .. så hvorfor ikke bare innrømme det?

er ikke Ne***r et rasistik ord? hmm mener det står noe om det i norges lover!..

stemmer! rasisme paragrafen!

og hvem har snakket om ne***re? her er det snakk om pakistanere ..

PS: skal dra 7p7-Monk stil på TG

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig JoachimR sitt utsagn var rimelig bra tatt på kornet jeg..i forhold til Psilocybe sitt. Begge er like fordomsfulle, men begge er like ironisk ment :yes:

Så ikke rop ulv HVER gang a folkens..

Uansett, noe sykt på TG..jenteklær er jo tingen, gå som transe :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...