knutby Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av noen syke klær til å ha på meg på tg... I fjor planla jeg å farge håret neon blått, men det ble det ikke noe av siden jeg ikke fant farge i tide. Men nå starter jeg litt tidlig. Er det noen som har noen tips? Det skal helst være praktisk også... Liker ikke å gå i noe ala bobblejakke inne på TG. *heller ikke dere* Har tenkt på å gå i Tae Kwon Do drakt eller Ringskrømt drakt. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 fyrstik !! rødfarge kommer automatisk Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg ville kjøpt en sånn Ringskrømt-drakt. Så kul ut den! Prøv å få tak i et sverd også. Men bestill den i god tid før TG da.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er vel ikke så populært med sverd på tg... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er vel ikke så populært med sverd på tg... Morsomt det da! Ingen som tør krangle med deg.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er vel ikke så populært med sverd på tg... Er jo bare en pønte gjenstand. Kan en ikke ta med noe pøntegjenstander inn på TG. Kan si det er et slaks smykke. Du trenger å ha det smykke der til denne drakta. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er vel ikke så populært med sverd på tg... Morsomt det da! Ingen som tør krangle med deg.. joda, men jeg tror crew er klare for en krangel om det... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvis fyren har tenkt å bruke 4000 på et kostyme (inkl. sverdet) for å se ut som en RPG-nerd på TG, tror jeg han er splitter pine gal. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av noen syke klær til å ha på meg på tg... Legefrakk? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hvis fyren har tenkt å bruke 4000 på et kostyme (inkl. sverdet) for å se ut som en RPG-nerd på TG, tror jeg han er splitter pine gal. Vil ikke si jeg er rpg nerd akkurat... det ringskrømt kostyme var bare en av to forslag fra min side. Jeg er ikke akkurat den typen som skal ha det mørkt å psykt... Ikke det at jeg har noe i mot det Edit: Legefrakk er kult det:D Edit2: SKAL også ha med meg flagget som er i bakgrunnen av avataren. Endret 16. februar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hva med tvangstrøye??? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 hva med tvangstrøye??? lol, skulle nesten hatt det. Bortsett fra at jeg sliter når jeg skal muse Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) latexdrakt, eller Tvangstrøye Endret 16. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 nåååååå.... når vi snakker latex begynner jeg å tvile Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hva med... hmm.. sykt sa du.. la oss se.. den var vrien.. vel.. du kan jo barbere deg på hodet, og så farge hodet ditt blått... eller.. feste en leke motorsag på siden av boksa, som du har farget med røde flekker, så det er ut som blod.. (motorsag-masakeren ) eller kanskje skaffe spesial linser, og kle deg ut som en av zombiene på 28 days later... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 HVa med å bare la være å kle deg ut. Du syns jo folk med "rart" utseende ser morsomme ut. Så du bør jo da se SYK ut med det røde håret. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeje. Ett spørsmål: Hvordan kler man seg ut som amerikaner? Jeg gidder ikke å legge på meg så det er uaktuellt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 det må jo bli å putte på seg alt du finner av merkeklær og klær med amerikansk flagg på... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Joggedrakt i fløyel og gjerne litt "bling bling" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg