agvg Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kanskje ikke så mye nytt men her er den datert 13.02.2004 http://agvg.com/adsl/utbygging/Bredbaandsa...ing_status.html Man finner orginalen som xls-fil på www.jara.no Lenke til kommentar
haabe Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg var visst ikke blant de heldige denne gangen heller. Tror det er enklere for meg å vinne i lotto enn å få sentralen min utbygd Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg var visst ikke blant de heldige denne gangen heller. Tror det er enklere for meg å vinne i lotto enn å få sentralen min utbygd Vel, de skal jo bygge ut ganske mange hundre sentraler i år og denne listen inneholdt lite nytt så jeg regner med vi får ei ny i mars hvor det blir mer fart i sakene. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 JIPPI!!!!! TROMS LYNGEN LYNGSEIDET LYI TØSA 15.03.04 Lenke til kommentar
haabe Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vel, de skal jo bygge ut ganske mange hundre sentraler i år og denne listen inneholdt lite nytt så jeg regner med vi får ei ny i mars hvor det blir mer fart i sakene. Den inneholdt iallefall sentraler tenkt utbygd 1. halvår 2004. Jeg vet ikke hvor langsiktige planene for utbygging er, men jeg regner med at når enkelte av datoene er så langt fram som til mai, er 1. halvår spikra... Skulle gjerne likt å se planene for hele året Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Skulle gjerne likt å se planene for hele året Neppe, disse planene er ikke helt fastlåste. Hvis de skal bygge ut de svjv ca 600 sentraler i år så har de vel igjen nesten 500 og det er fryktelig mye. Dette er planen, i følge TNN jobbes det på og lage en oppdatert plan over en haug med nye sentraler og denne listen er vel bare over de som er tildelt dato og lagt inn i systemet pr 13.02 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Telenor leveranse (de som har ansvaret for utbyggingen) har en side som heter Jara der ligger det info om sånt, planer kommer også fortløpende... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 info om sånt, planer kommer også fortløpende... Nåja, denne her erstattet en fra 19 desember. Jara er oppgitt som kilde i innlegget med linken. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 De har blitt forsinket med over en måned hos meg i forhold til det de meldte om straks over nyttår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå