Gå til innhold

bærbar disk

uNF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg vet er at jeg ville unngått toshiba har en slik i min bærbare og synes den bråker litt mye, i hvert fall mer enn ønskelig

Har samme mening der ja, driver og forhandler med Whitebox om og få byttet til et annet merke i min CL50.

Ville gått for Hitatchi 5k80 60GB eller 80GB, de er samme hardisk og vinner testen i ytelse, og ligger blandt de 3 beste i lydnivå(2 plass kun slått av Hitatchi, men den er dårlig i ytelse). De sier det er liten hørbar forskjel på de 3 beste i lyd testen.

Lenke til kommentar
Skifte disk høres lurt ut. Lurer på om jeg kanskje kan bruke angreretten min bare på disken. og kjøpe en disk fra noen andre. For det er dumt med en støyende disk når resten av pcen bråker mindre enn en død mus.

Jeg har en Whitebox CL50.

Toshiba-disken der bråker kanskje litt mer enn andre, men den ligger i det absolutte topp-sjiktet hva ytelse angår (iflg tester). Og hvor mye jobber egentlig en disk? Min jobber knapt nok. Kun under oppstart.

Den Toshiba-disken som var med i Barbara sin test er LANGT IFRA representativ for Toshiba generelt. Ikke i nærheten engang. Å, så langt unna den er, ja.

Lenke til kommentar
Skifte disk høres lurt ut. Lurer på om jeg kanskje kan bruke angreretten min bare på disken. og kjøpe en disk fra noen andre. For det er dumt med en støyende disk når resten av pcen bråker mindre enn en død mus.

Toshiba-disken der bråker kanskje litt mer enn andre, men den ligger i det absolutte topp-sjiktet hva ytelse angår (iflg tester). Og hvor mye jobber egentlig en disk? Min jobber knapt nok. Kun under oppstart.

Den Toshiba-disken som var med i Barbara sin test er LANGT IFRA representativ for Toshiba generelt. Ikke i nærheten engang. Å, så langt unna den er, ja.

min CL50 bråker like mye som tåre på mormors kinn!!! :thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar

Sånn apropos en dårlig tirsdag(100 kroner vinflaska på 3b i trondheim) anbefaler jeg ikke folk å teste hd støy dagen derpå. Det er utrolig hvor mye en dårlig morgen kan få deg til å høre nye sterke(føles i hvert fall slik) lyder fra hden.

Lenke til kommentar

Og du har selfølgelig noen tester og bakke opp disse påstandene med?

Hvor har du det fra at den Thosiba disken i testen er så ulik den i whitebox pcene fortiden da? de har faktisk samme merke benevnelse, MK forand og GAX på slutten burde jo bety samme diskserie eller?

Thosiba MK4019GAX (test disken)

Thosiba MK6022GAX (whitebox disken)

Men som sakt, kom med noen disk tester så vi kan se hvor du har dette fra. Det er jo bare fler og fler som nevner at disken deres bråker. Det er vell også denne disken som leveres i whitebox sine cl1557 eller? For whitebox har ingen andre 60GB 5400rpm disker av andre merker, for de har ikke noe annet merke og sende meg for at jeg kan få prøve forskjelen i lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...