prisbevist Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Chess er ikke billgst på mobil i Norge som de hevder i all sin reklame... http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/13/390831.html Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Personlig har jeg You og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
mile Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 regner nå med at det ikke varer lenge før det blir en ny stor pris krig ang dette Lenke til kommentar
JZA Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Chess er ikke billgst på mobil i Norge som de hevder i all sin reklame... http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/13/390831.html Som vanlig antar jeg at Netcom BT, som er et ganske lett tilgjengelig bedriftsabb ikke er med i listene ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Combitel Inverse.. Tror jeg kunne fått mer for pengene hvis jeg hadde hatt det istedet for young talk.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) www.Combitel.no, trur jeg. Smart å ikke ha bindingstid da! Dette er dårlig reklame for Chess! De bør snart redusere prisene sine for å holde det de lover! Endret 16. februar 2004 av pologutt Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 chess skal visstnok sette ned prisene sine i løpet av mars,får håpe de gjør det ellers vurderer jeg å bytte til combitel inverse jeg også Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det er et sted folk flest driter på leggen i vinkel. Les igjennom abonnementsbetingelsene. Mange som har fått seg en overraskelse når de f.eks har fått sperret mobilen og skal åpne den igjen pga inkasso/for sen betaling, mistet sim kort, erstatningskort etc etc .. Husker ikke hvem det var men en operatør krevde 400 !!!?!?!? spenn for å åpne abonnementet etter det var sperret pga mistet kort Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Dette har da vært kjent lenge? Jeg visste ihvertfall at Combitel og You hadde ok priser sammenliknet med Chess. Men pris er ikke alt. Har ikke akkurat hørt så gode ting om Combitel og You. Var derfor jeg valgte Chess istedenfor Combitel. *edit: Ja, som Teksup nevnte. Telenor og NetCom mener jeg tar 300 for nytt simkort, Chess krever ingenting *edit: Forresten var det litt tilfeldig at jeg "stakk innom" denne posten her. På forsiden står det nemlig "Chess ikke billig". Det var jeg jo uenig i. Endret 16. februar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Trur du tar litt feil akkurat der. Chess tar 200,- for et nytt sim-kort. Telenor tar (det skal de faktsik ha!) kroner 0,- (null!). NetCom tar seg vel også litt betalt for et nytt sim-kort, husker ikke hva, men det står sikkert på siden deres. Chess er billig på bruk, men når det kommer til ting som sim-kort osv, er de blant de dyre dessverre! Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvor ofte har du behov for nytt sim-kort? Er det ikke bedre at de faste utgiftene er lavere enn andre selskap? Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Jeg trenger nytt SIM kort ca 4-6 ganger i året. ( fylla har skylda ) og de 400 for å åpne abo etter å ha mistet SIM kort var ikke for erstatningskort, men kun for å åpne det du hadde sperret. Endret 18. februar 2004 av Teksup Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Combitel Inverse.. Tror jeg kunne fått mer for pengene hvis jeg hadde hatt det istedet for young talk.. gå til combitel.no. Bestill på interett og få abbonementet aktivert i løpet av ca. 1-2 uker... Det gjorde vaffal jeg. Kjempeforønyd med combitel Lenke til kommentar
whaley Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Sjekka ut det nyeste abonnementet til PGOne.. og de har 0,59 kroner per minutt som samtalepris.. stemmer dette? er jo sykt billig i så fall.. og banker i så fall chess så det holder.. PgOne har hjemmeside på www.pgone.com Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har du regnet med månedsavgiften? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå var mnd.avgiften på 125,- og det var jo ikke særlig dårlig heller da... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 men sjekk de andre prisene. kan huske at det var ett eller annet som ikke stemte med prisene til pgone, men har ikke tida å sjekke no Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Priser eks eller ink mva? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ojjj i helv**e, det er jo billig, 59øre ink mva og 125 i mnd. Er faktisk samma prisene som jeg har på Netcom BTalk abbet mitt, bare at jeg betaler 50kr mnd:D Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Litt utenfor topic, men ikke jeg som begynte NetCom tar ikke betalt for nytt SIM-kort. Sendte inn fax med adresse og kopi av bankortet. To dager etterpå fikk jeg nytt i posten. Eneste var at jeg måtte ringe kundeservice for å aktivisere det. Virket deretter med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå