Redlight Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Satt å spillte litt i går og plutselig slo pc`n seg. Da jeg skulle slå den på var den helt dø, ikke liv i det hele tatt. Regner med det er hk som har tatt kvelden. Hvis cpu går i stykker burde jo hvertfall vannkjølinga starte, men det gjør den ikke. Psu begynner ikke gå engang. Har testa med annen psu, og det er ikke noe feil med det. Hvordan er et med garanti når jeg har tatt av nb vifta? Kortet var jo bare rett over 1 mnd gammelt. Kjørte på [email protected], så jeg har ikke vært slem med kortet. Noen forslag til nytt kort? Kortet må ha 4x s-ata, støtte for raid0, lan er det som jeg kommer på i farta. Endret 16. februar 2004 av Redlight Lenke til kommentar
gundik Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 dette kan vel dekkes av garanti, anyone? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Asus P4C800-E DELUXE kan du jo se på. Det er et meget bra kort Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du burde få det på garantien. Hvis ikke er jo storebror IC7-Max et godt alternativ. Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Bestillte et Asus P4C800-E DELUXE, har det i morgen. Fikk retur på abit kortet. Så får vi se om det går på garantien Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Samme skjedde med mitt IC7Max3, fikk nytt som har fungert perfekt. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Bestillte et Asus P4C800-E DELUXE, har det i morgen. Fikk retur på abit kortet. Så får vi se om det går på garantien Det er vel litt risky å kjøpe nytt kort før du får vite om det gamle egentlig er ødelagt? Du ender kanskje opp med to hk Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Det er vel litt risky å kjøpe nytt kort før du får vite om det gamle egentlig er ødelagt? Du ender kanskje opp med to hk Joa er jo det, men regner med jeg får solgt det ene kortet til en kompis som snart skal ha seg ny pc. Fikk asus kortet i dag, må bare få lasta ned litt drivere og sånt så må jeg se hvordan dette kortet er å klokke med Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bestillte et Asus P4C800-E DELUXE, har det i morgen. Fikk retur på abit kortet. Så får vi se om det går på garantien Hva er vits å ha to hk nå?. Du kunne jo hatt litt tålmodighet og venta til i morgen mem, men. Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hva er vits å ha to hk nå?. Du kunne jo hatt litt tålmodighet og venta til i morgen mem, men. Har ikke sendt abit kortet i retur enda da men. Bare fått returnr. Så er det vel 2 ukers behandlingstid, og så lenge orker jeg ikke vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå