Dumbo Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Hvordan skrur man av Windows passordet i Windows 98 Se? Jeg har prøvd å gå inn i kontroll panelet og deretter inn på passord, men har ikke så mye å velge mellom.. To ting har prøvd begge... Noen som har peiling? Håper på svar på dette newbiespørsmålet... :smile: Dumbo.. Lenke til kommentar
Scienide Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Vet ikke om det går an å slå av pålogging. Jeg bruker TweakUI for å gjøre pålogginga automatisk, så slipper man å trykke Enter hver bidige gang man booter maskinen. Last ned TweakUI. Den sørger for en automatisk pålogging + mange andre fancy ting. http://www.microsoft.com/ntworkstation/dow...g/NTTweakUI.asp Ikke bry deg om at linken går til ei NT-side. TweakUI fungerer på alle Windows OS'ene (vet ikke i XP, men dog...) [ Denne Melding var redigert av: Scienide på 2001-10-27 16:54 ] Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Quote: On 2001-10-27 16:20, Dumbo skrev:Hvordan skrur man av Windows passordet i Windows 98 Se? Jeg har prøvd å gå inn i kontroll panelet og deretter inn på passord, men har ikke så mye å velge mellom.. To ting har prøvd begge... Noen som har peiling? Håper på svar på dette newbiespørsmålet... :smile:Dumbo.. søk etter *.pwl filer på c:windows slett den... og neste gang du får spørsmål om passord skriver du ingenting og trykker OK Lenke til kommentar
jimi Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Jeg har ingen erfaringer med SE-versjonen, men dersom den fungerer tilsvarende den opprinnelig 98 gjør som følgende: Søk etter filen 'loginnamn.pwd' (lenge siden jeg har brukt 98, og er ikke 100% sikker på "etternamnet"). Slett filen, og du har ett system uten passordbeskyttele på innlogging. Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Prøv å gå til egenskaper for nettverk, velg windows pålogging. Se om det funker. cjordan61 Lenke til kommentar
dreas Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 du går inn på kontrollpanel/nettverk og sletter Klient for microsoft nettverk. Da forsvinner passsordet. Hvis du er på et nettverk, er ikke dette så smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå