int20h Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Fedora med 2.6-kjerne Red Hat har lagt ut en test-versjon av Fedora Core 2, som bruker den nyeste Linux 2.6-kjernen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Red Hat har også lagt ut en test-versjon av Fedora Core 1 for AMD64: http://fedora.redhat.com/ Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg spør igjen, når alinux kommer opp, vil de ta over disse nyhetene da? Synes ikke det var noe veldig hardware over dette. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg spør igjen, når alinux kommer opp, vil de ta over disse nyhetene da? Synes ikke det var noe veldig hardware over dette. Linux kernel 2.6 har mange oppdateringer av drivere, det er faktisk der mye av volumet (regnet i antall kodelinjer) ligger. Fedora ser ut til å bli en dominerende faktor på Linux-markedet, og den forbedrede støtten for nyere hardware virker relevant i dette forumet, i alle fall for meg. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg spør igjen, når alinux kommer opp, vil de ta over disse nyhetene da? Etter planen: Ja Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Linux kernel 2.6 har mange oppdateringer av drivere, det er faktisk der mye av volumet (regnet i antall kodelinjer) ligger. Fedora ser ut til å bli en dominerende faktor på Linux-markedet, og den forbedrede støtten for nyere hardware virker relevant i dette forumet, i alle fall for meg. Ja, men hovedsakelig er det software oppgradering det går på, og da vil det være mye mer logisk å ha det på en Linux side. Etter planen: Ja Bra å høre Hmmm... Håper jeg ikke ble oppfattet som kritisk ovenfor hw om at de postet denne nyheten? Hvis jeg gjorde det s¨beklager jeg. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg spør igjen, når alinux kommer opp, vil de ta over disse nyhetene da? Etter planen: Ja Er det noen plan da? Ingenting har jo skjedd Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det har ligget en 2.6 kjerne for fedora core 1 der lenge da.... Edit: Dvs. jeg vet ikke om den er laget for core 1, men jeg installerte den og den funker fint: fedora.redhat.com Endret 20. februar 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå