Mato Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Til dere som sier det er mye sukker i Brus .. drikker dere jus? det er faktisk mer sukker i eplene jus og Ol. ville bare si det Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Blir godt over literen om dagen her hos meg... Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier. Endret 17. februar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Blir godt over literen om dagen her hos meg... Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier. Er ikke noe spesielt sunnere bare fordi det smaker frukt. Det er fremdeles veldig mye sukker i brus. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Blir godt over literen om dagen her hos meg... Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier. Er ikke noe spesielt sunnere bare fordi det smaker frukt. Det er fremdeles veldig mye sukker i brus. Det er bare noe du tror. Det er 3% appelsin i Fanta. Er ikke det sunt så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir godt over literen om dagen her hos meg... Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier. Er ikke noe spesielt sunnere bare fordi det smaker frukt. Det er fremdeles veldig mye sukker i brus. Det er bare noe du tror. Det er 3% appelsin i Fanta. Er ikke det sunt så vet ikke jeg... Ikke for å være en gledesdreper, men Fanta inneholder faktisk mer sukker enn Cola Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir godt over literen om dagen her hos meg... Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier. Ingen som så ironien her? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Til dere som sier det er mye sukker i Brus .. drikker dere jus?det er faktisk mer sukker i eplene jus og Ol. ville bare si det Det er ikke tilsatt sukker i juice. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Til dere som sier det er mye sukker i Brus .. drikker dere jus?det er faktisk mer sukker i eplene jus og Ol. ville bare si det Det er ikke tilsatt sukker i juice. noen så, men det er ikke så nøye. Naturlige innholdet av sukker er skyhøyt, som i alle frukttyper. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 MINST en stor flaske dagen... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Prøv å drikke bare vann i en måned, og du skal se at du er mye mindre slapp og har mer BRUKBAR energi i kroppen. Konverter til water! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Man får lett diabetes også.... Man kan nesten bli avhengig av det.. kroppen altså! Av å drikke cola? Tror ikke det du. Forøvrig drikker jeg ikke Cola selv, da jeg har sukkersyke. Men ca 2x1,5l Pepsi Max om dagen er vel vanlig... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir godt over literen om dagen her hos meg... Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier. Ingen som så ironien her? Duh, dette er grav alvorlig dette. Helse er et veldig seriøst tema som vi alle må ta på alvor. Ikke for å være en gledesdreper, men Fanta inneholder faktisk mer sukker enn Cola Næ'æ, Fanta med appelsin = sunt (vi har jo også andre Fanta med frukter; Eksotiske Frukter (er ikke det sunt, da?); Sitron, Mandarin). Mens derimot Cola = usunt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Der går mest i Fanta her, den er jo mye bedre Men må innrømme att det står ei 1,5l flaske med Coca Cola ved siden av men nå pga. idiot fatter som skulle kjøpe med Fanta til meg... Har stått her siden i går, er varm og smaker høgg... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Når det gjelder mengde... Tja... går vel 1-3 fra i uka... er jeg på LAN er det 1 1,5l om dagen, for tiden litt mer... HelgeLAN = 4x1,5l (det vil si ett LAN fra fredag til søndag) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Cola er nam, derfor går det vel fort noen liter i uken... Kan sikkert kalle meg selv Cocacoliker, men så er jeg jo også sønn av Colav. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Absolutt ingenting! Bare melk!! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dispenser = *brekke seg om og om igjen*2 liter = ultra pføøøy 1.5 = pføøy 0.5 = mmmm 0.33 boks = ahhh 0.33 Flaske = oh sweeet Dette er den offisielle "hva Coke smaker" lista, ikke vits i å diskutere engang. ang volum; ett box-brett på en kveld er ikke umulig. Personelig liker jeg 2L bedre en 1.5L. Synes den lett plastiken får den til og smake bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 *host* Unødvendig bump. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg