Gå til innhold

Coca Cola


Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir godt over literen om dagen her hos meg...

 

Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier.

Er ikke noe spesielt sunnere bare fordi det smaker frukt. Det er fremdeles veldig mye sukker i brus.

Det er bare noe du tror. Det er 3% appelsin i Fanta. Er ikke det sunt så vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Blir godt over literen om dagen her hos meg...

 

Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier.

Er ikke noe spesielt sunnere bare fordi det smaker frukt. Det er fremdeles veldig mye sukker i brus.

Det er bare noe du tror. Det er 3% appelsin i Fanta. Er ikke det sunt så vet ikke jeg...

Ikke for å være en gledesdreper, men Fanta inneholder faktisk mer sukker enn Cola ;)

Lenke til kommentar
Blir godt over literen om dagen her hos meg...

 

Merk! Jeg har blitt sunnere. Jeg har gått over til Fanta. Der er det jo appelsin. Sunne greier.

Ingen som så ironien her? :laugh:

Duh, dette er grav alvorlig dette. Helse er et veldig seriøst tema som vi alle må ta på alvor.

 

Ikke for å være en gledesdreper, men Fanta inneholder faktisk mer sukker enn Cola

 

Næ'æ, Fanta med appelsin = sunt (vi har jo også andre Fanta med frukter; Eksotiske Frukter (er ikke det sunt, da?); Sitron, Mandarin). Mens derimot Cola = usunt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Dispenser = *brekke seg om og om igjen*

2 liter = ultra pføøøy

1.5 = pføøy

0.5 = mmmm

0.33 boks = ahhh

0.33 Flaske = oh sweeet

 

Dette er den offisielle "hva Coke smaker" lista, ikke vits i å diskutere engang.

 

ang volum; ett box-brett på en kveld er ikke umulig.

Personelig liker jeg 2L bedre en 1.5L.

 

Synes den lett plastiken får den til og smake bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...