Peterman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvordan er det med tennene til dere som bøtter ned flere liter brun sukkerlake om dagen? Har enda ikke hatt hull(er 15). Har du en tann som du ikke bruker til noe liggende å slenge? Legg den i et glass cola i 24 timer, se hva som skjer. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Klapp klapp... Alle som drikker pepsi Max, er mine venner Mine også! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hvordan er det med tennene til dere som bøtter ned flere liter brun sukkerlake om dagen? Har enda ikke hatt hull(er 15). Har du en tann som du ikke bruker til noe liggende å slenge? Legg den i et glass cola i 24 timer, se hva som skjer. Hva skjer da? det skal jeg teste ut neste gang jeg mister en tann problemet er jo bare at jeg har mista alle Edit: mista de tennene som skal komme ut, ikke mista alle Endret 16. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 tannen blir borte... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er det virkelig ingen som liker vanlig Pepsi best? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 uff og uff, her var det mange wanabe nerder... Ekte nerder drikker Coke, ta en tur innom Microsoft (norge)..... STOOORREE fine skap FULLE av den edle drikken... Ikke noe pirat greier der. NB! Cola er fellsbetegnelse. Coca Cola og Coke er TM eid av The Coca Cola Company Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg mener å ha hørt at Coca = kokain. Cola = karamell .. Så det så.. Men bare for å bringe på banen, Vanilla Coke Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har skjerpet meg veldig når det gjelder å drikke Coca Cola. Inntil for noen måneder siden drakk jeg ca 2 liter om dagen. Mer i helgene. Nå drikker jeg kanskje 1.5 liter i uken. (bare i helgene). Drikker endel vann med smak. Synes det er ganske godt. En god substitutt. Edit: Kan jo legge til at etter jul da jeg kuttet ned til i dag, er jeg gått ned ca 4 kg.. (halvannen mnd), og da har jeg ikke prøvd å spise sunt osv.. Endret 16. februar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 0,2 liter cola i uka, ca. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Pleier å drikke enormt med cola på lan (jeg drikker sikkert noen liter i timen og pisser tilsvarende mye). Men til vanlig drikker jeg vann, det blir litt dyrt med Cola i lengden.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 0,2 liter cola i uka, ca. samme her... drikker lite brus, har begynt å drikke en del vann, og melk! prøve å bli litt sunnere! men om dere tar opp en diskusjon på hvor mye pils det går så blir det skummelt en ting jeg tenkte på, dersom jeg sitter hjemme en lørdagskveld klarer jeg kanskje ikke mer en 1 1/2 liter brus, men når jeg drikker pils går det glat ned 4-6 liter, og det er jo på ca. 6-8 timer... når en tenker på det virker det sykt, men det er sån det er. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmmm. Har sluttet å drikke cola. Slutta etter jul, og har holdt meg rimlig colafri de to siste månedene (har vel blitt to 1/2 litere). Det går i annen type brus, men guud som jeg saver colaen. Btw. Grunnen til jeg slutta er fordi jeg har så høy forbrenning jeg ikke går opp i vekt. Sukker hjelper ikke akkuratt på å få lavere forbrenning Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmmm. Har sluttet å drikke cola. Slutta etter jul, og har holdt meg rimlig colafri de to siste månedene (har vel blitt to 1/2 litere). Det går i annen type brus, men guud som jeg saver colaen. Btw. Grunnen til jeg slutta er fordi jeg har så høy forbrenning jeg ikke går opp i vekt. Sukker hjelper ikke akkuratt på å få lavere forbrenning Det geniale med å drikke lite cola er at når du først unner deg en iskald boks, smaker den så gudommelig godt. Nesten så det gir med en svak ereksjon. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det geniale med å drikke lite cola er at når du først unner deg en iskald boks, smaker den så gudommelig godt. Nesten så det gir med en svak ereksjon. Hehe. så rett, så rett. Det fryser nedover ryggen når du drikker de gode, svarte dråpene *homesikling* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Klapp klapp... Alle som drikker pepsi Max, er mine venner Mine også! helt enig, pepsi max er den eneste lett brusen som er god, sitter faktisk er med en flaske pepsi max nå å koser meg Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Det geniale med å drikke lite cola er at når du først unner deg en iskald boks, smaker den så gudommelig godt. Nesten så det gir med en svak ereksjon. Hehe. så rett, så rett. Det fryser nedover ryggen når du drikker de gode, svarte dråpene *homesikling* *gå til butikken for å kjøpe en iskald boks* edit: ahhh Endret 17. februar 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Når coca cola kom for leeenge siden, så var det faktisk dop i, derfor navnet, så en dokumentar om coca cola company og pepsi en gang seh. Og jeg drikker nesten ikke brus lenger, drakk cola før, men nå er det bare en 1,5L. flaske pepsi max i uka.. Men om jeg må velge, er glasscola best Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vell, nå for tida drikker jeg kun vann dessverre Har funnet ut at Cola har vannvittig mye sukker, men før drakk jeg 1 liter Cola per dag, og 2 liter per dag i helgene :/ Men det er digg å ta seg en ManneCola engang i blandt da Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Men om jeg må velge, er glasscola best Vær så snill å ikke si ordet glasscola! Får jo vann i munnen bare av tanken av å ha en iskald glasscola her ved min side! Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Sånn da var 2 1.5L klare ifra butikken Hadde tenkt meg en 6pack med 1.5L'ere, men syns det er litt for harry å gå rundt i byen med den Starter seint på skolen imorra pga streik, så ikveld blir det seint. Tror ikke jeg drikker begge i kveld da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg