Gå til innhold

Coca Cola


Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uh, dere har lest/hørt at cola ikke er helt bra for kroppen?? Hehe, totalt går det vel 0.1l Cola i snitt per dag.

 

En kar jeg kjenner har drukket mye Cola hver dag siden han fikk råd til å kjøpe sjøl. Sånn 2-4 liter om dagen. I dag mangler han alle fortenna, veier 140kg og er trygda i en alder av 28 :scared:

 

Så lykke til :)

Jeg har spist på Mcdonalds og drukket cola hver aneste dag i tre år nå,og veier 55 kg(178 høy)

 

trener litt men ikke mye og tilbringer resten av dagen foran pcen.

Lenke til kommentar

dere som drikker pepsi max får jaffal ha brusen for dere sjøl...

 

på torsdag 5 feb hadde jeg 18 liter cola... no har jeg 4 igjen +jeg har drukket 5 1/2 litere... takker rimi for super tilbud..:D

 

vet ikke hva gjennom snittet mitt er.. i året har jeg ca 1/2 liter pr dag i gjennomsnitt... men som sagt på lan blir det mye mer...

 

og som det også er sagt blir det abstinens dersom jeg ikke får cola..en dag gikk jeg rundt i huset og leitet etter cola i 45min før jeg gikk på butikken og kjøpte (butikken er 1km vekke fra huset og det regnet!)

Lenke til kommentar
MINST 0,5l tildagen med mindre jeg er penge lens :p ellers blir det abstinenser her! jeg går på flaske nr 2 nå siden jeg kom til skolen :p

Thats The Spirite ...

 

man burde få kola på Blå resept ..

det var det det begynte med i atlanta drugstore... dr john eteller annet fant cola opp... i begynnelsen var det kokain eller noe sånt i det!!

 

som den cola drikkeren jeg er foretrekker eg:

boks

glass

1liter plast

1/2 plast

1.5 plast

2 plast

 

drikker for det meste 1.5 da..boks er ALTFOR dyrt i norge.. det skulle vært sånn som i sverige eller danmark eller noe...

Lenke til kommentar
En kar jeg kjenner har drukket mye Cola hver dag siden han fikk råd til å kjøpe sjøl. Sånn 2-4 liter om dagen. I dag mangler han alle fortenna, veier 140kg og er trygda i en alder av 28  :scared:

 

Så lykke til :)

ja, for det er sikkert KUN colaen som har gjort at han har blitt sånn også. :yes::yes:

 

Konklusjon: Cola ødelegger livet ditt. :thumbup:

 

(nei)

Endret av humbuq
Lenke til kommentar
Klapp klapp... Alle som drikker pepsi Max, er mine venner  :thumbs:  :w00t:  :thumbs:

Jaja, jeg har lure venner jeg. :p

Men uansett, går sikkert 0.5 L idagen, selv om på skolen kan det bli 1L om dagen.

Tja på LAN er det mye mer, kanskje 3 1.5L på ett helge-lan?

6pack med 1.5L er nesten litt for mye av det gode :p

Men cola på glass er jo best. :thumbs:

 

Edit : En venn av meg ble nesten litt 'avhengi' ,men skjønner ikke åssen folk greier det jeg :p

Endret av zed
Lenke til kommentar
Uh, dere har lest/hørt at cola ikke er helt bra for kroppen?? Hehe, totalt går det vel 0.1l Cola i snitt per dag.

 

En kar jeg kjenner har drukket mye Cola hver dag siden han fikk råd til å kjøpe sjøl. Sånn 2-4 liter om dagen. I dag mangler han alle fortenna, veier 140kg og er trygda i en alder av 28  :scared:

 

Så lykke til :)

Jeg har spist på Mcdonalds og drukket cola hver aneste dag i tre år nå,og veier 55 kg(178 høy)

 

trener litt men ikke mye og tilbringer resten av dagen foran pcen.

Regner med du er i tenårene. Bare vent til du runder 20, da begynner kiloene å legge seg rundt magen. Mange unge folk har en helt sinnsyk forbrenning.

 

Hvordan er det med tennene til dere som bøtter ned flere liter brun sukkerlake om dagen? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...