tobiass1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 VEL & MERKE ER AT JEG DRIKKER KUN PEPSI MAX nå det kommer til brus! Jeg også.. Pepsi MAX er billig det var derfor jeg begynte og kjøpe det heller men nå som jeg har drukket det en stund så har jeg sluttet og like coca cola. Pepsi MAX eier!! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 0,5l plast < 1,5l plast Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 VEL & MERKE ER AT JEG DRIKKER KUN PEPSI MAX nå det kommer til brus! Jeg også.. Pepsi MAX er billig det var derfor jeg begynte og kjøpe det heller men nå som jeg har drukket det en stund så har jeg sluttet og like coca cola. Pepsi MAX eier!! Klapp klapp... Alle som drikker pepsi Max, er mine venner Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Uh, dere har lest/hørt at cola ikke er helt bra for kroppen?? Hehe, totalt går det vel 0.1l Cola i snitt per dag. En kar jeg kjenner har drukket mye Cola hver dag siden han fikk råd til å kjøpe sjøl. Sånn 2-4 liter om dagen. I dag mangler han alle fortenna, veier 140kg og er trygda i en alder av 28 Så lykke til Jeg har spist på Mcdonalds og drukket cola hver aneste dag i tre år nå,og veier 55 kg(178 høy) trener litt men ikke mye og tilbringer resten av dagen foran pcen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hvor fet man er går mye på genetikk... mange som prøver å slanke seg gjør det også på feil måte.. de gjør det slik at forbrenningen går ned, og da går alt bare enda saktere.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 dere som drikker pepsi max får jaffal ha brusen for dere sjøl... på torsdag 5 feb hadde jeg 18 liter cola... no har jeg 4 igjen +jeg har drukket 5 1/2 litere... takker rimi for super tilbud.. vet ikke hva gjennom snittet mitt er.. i året har jeg ca 1/2 liter pr dag i gjennomsnitt... men som sagt på lan blir det mye mer... og som det også er sagt blir det abstinens dersom jeg ikke får cola..en dag gikk jeg rundt i huset og leitet etter cola i 45min før jeg gikk på butikken og kjøpte (butikken er 1km vekke fra huset og det regnet!) Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 MINST 0,5l tildagen med mindre jeg er penge lens ellers blir det abstinenser her! jeg går på flaske nr 2 nå siden jeg kom til skolen Thats The Spirite ... man burde få kola på Blå resept .. det var det det begynte med i atlanta drugstore... dr john eteller annet fant cola opp... i begynnelsen var det kokain eller noe sånt i det!! som den cola drikkeren jeg er foretrekker eg: boks glass 1liter plast 1/2 plast 1.5 plast 2 plast drikker for det meste 1.5 da..boks er ALTFOR dyrt i norge.. det skulle vært sånn som i sverige eller danmark eller noe... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 har til nå helt ned på 5 1,5 plast og skal nå nyete en gradis og opne en ny flaske cola når den er tømt er det 9 liter cola på ca 30-32 timer .. Pepsi :Urk: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Uff.. Drikker alt for mye! På skolen går det en 1/2 flaske og hjemme litt mer. Noen som har noen andre forslag til noe annet man kan vende seg til som ikke er så mye dyrere? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kun brus i helgene! Går med en 6 glassflasker da Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) En kar jeg kjenner har drukket mye Cola hver dag siden han fikk råd til å kjøpe sjøl. Sånn 2-4 liter om dagen. I dag mangler han alle fortenna, veier 140kg og er trygda i en alder av 28 Så lykke til ja, for det er sikkert KUN colaen som har gjort at han har blitt sånn også. Konklusjon: Cola ødelegger livet ditt. (nei) Endret 16. februar 2004 av humbuq Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Klapp klapp... Alle som drikker pepsi Max, er mine venner Jaja, jeg har lure venner jeg. Men uansett, går sikkert 0.5 L idagen, selv om på skolen kan det bli 1L om dagen. Tja på LAN er det mye mer, kanskje 3 1.5L på ett helge-lan? 6pack med 1.5L er nesten litt for mye av det gode Men cola på glass er jo best. Edit : En venn av meg ble nesten litt 'avhengi' ,men skjønner ikke åssen folk greier det jeg Endret 16. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Drikker ca 1 liter om dagen.. kanskje litt i underkant. Jeg er nok avhengig Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Drikker ikke Cola naa lenger , drikker faktisk nesten bare vann . Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Uh, dere har lest/hørt at cola ikke er helt bra for kroppen?? Hehe, totalt går det vel 0.1l Cola i snitt per dag. En kar jeg kjenner har drukket mye Cola hver dag siden han fikk råd til å kjøpe sjøl. Sånn 2-4 liter om dagen. I dag mangler han alle fortenna, veier 140kg og er trygda i en alder av 28 Så lykke til Jeg har spist på Mcdonalds og drukket cola hver aneste dag i tre år nå,og veier 55 kg(178 høy) trener litt men ikke mye og tilbringer resten av dagen foran pcen. Regner med du er i tenårene. Bare vent til du runder 20, da begynner kiloene å legge seg rundt magen. Mange unge folk har en helt sinnsyk forbrenning. Hvordan er det med tennene til dere som bøtter ned flere liter brun sukkerlake om dagen? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 omtrent 2L i uka.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvordan er det med tennene til dere som bøtter ned flere liter brun sukkerlake om dagen? Har enda ikke hatt hull(er 15). Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Stakkars kokaholikere... Jeg drikker bare (uopplyst som jeg er) maks en liter i måneden og det er gromt for tannlegen og Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Drikker bare vann... Veldig sjelden brus, isåfall light (selv om det ikke er bra det heller, da). Men liker pepsi twist light hvis jeg skal drikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg