Gå til innhold

Coca Cola


Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med tennene til dere som bøtter ned flere liter brun sukkerlake om dagen?  :roll:

Har enda ikke hatt hull(er 15).

Har du en tann som du ikke bruker til noe liggende å slenge? Legg den i et glass cola i 24 timer, se hva som skjer.

Hva skjer da? det skal jeg teste ut neste gang jeg mister en tann :roll: problemet er jo bare at jeg har mista alle :ermm:

 

Edit: mista de tennene som skal komme ut, ikke mista alle :p

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar

Jeg har skjerpet meg veldig når det gjelder å drikke Coca Cola.

 

Inntil for noen måneder siden drakk jeg ca 2 liter om dagen. Mer i helgene.

 

Nå drikker jeg kanskje 1.5 liter i uken. (bare i helgene). Drikker endel vann med smak. Synes det er ganske godt. En god substitutt. :)

 

 

 

Edit: Kan jo legge til at etter jul da jeg kuttet ned til i dag, er jeg gått ned ca 4 kg.. (halvannen mnd), og da har jeg ikke prøvd å spise sunt osv..

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
0,2 liter cola i uka, ca.

samme her...

 

drikker lite brus, har begynt å drikke en del vann, og melk! prøve å bli litt sunnere!

 

men om dere tar opp en diskusjon på hvor mye pils det går så blir det skummelt :p

 

en ting jeg tenkte på, dersom jeg sitter hjemme en lørdagskveld klarer jeg kanskje ikke mer en 1 1/2 liter brus, men når jeg drikker pils går det glat ned 4-6 liter, og det er jo på ca. 6-8 timer... når en tenker på det virker det sykt, men det er sån det er.

Lenke til kommentar

Hmmm. Har sluttet å drikke cola. Slutta etter jul, og har holdt meg rimlig colafri de to siste månedene (har vel blitt to 1/2 litere). Det går i annen type brus, men guud som jeg saver colaen.

 

Btw. Grunnen til jeg slutta er fordi jeg har så høy forbrenning jeg ikke går opp i vekt. Sukker hjelper ikke akkuratt på å få lavere forbrenning :p

Lenke til kommentar
Hmmm. Har sluttet å drikke cola. Slutta etter jul, og har holdt meg rimlig colafri de to siste månedene (har vel blitt to 1/2 litere). Det går i annen type brus, men guud som jeg saver colaen.

 

Btw. Grunnen til jeg slutta er fordi jeg har så høy forbrenning jeg ikke går opp i vekt. Sukker hjelper ikke akkuratt på å få lavere forbrenning :p

Det geniale med å drikke lite cola er at når du først unner deg en iskald boks, smaker den så gudommelig godt. Nesten så det gir med en svak ereksjon.

Lenke til kommentar

Det geniale med å drikke lite cola er at når du først unner deg en iskald boks, smaker den så gudommelig godt. Nesten så det gir med en svak ereksjon.

Hehe. så rett, så rett. Det fryser nedover ryggen når du drikker de gode, svarte dråpene *homesikling* :dribble:

*gå til butikken for å kjøpe en iskald boks*

 

 

edit: ahhh

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Når coca cola kom for leeenge siden, så var det faktisk dop i, derfor navnet, så en dokumentar om coca cola company og pepsi en gang seh. Og jeg drikker nesten ikke brus lenger, drakk cola før, men nå er det bare en 1,5L. flaske pepsi max i uka.. Men om jeg må velge, er glasscola best :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...