Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 HAr en box, ligner en blank snusdåse som er full av oransj uv farge som er vannløselig... egentlig ment for maling på folk og i hår osv Det jeg tenkte var og ta den "kremaktige, litt smørharde" gugga og løse den opp i destilert vann. Og ha det i vannkjølinga, tar vell ikke skade av det? Har løst det opp i en kopp med vann, funger som smør. såeh?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har en mistanke om at den fargen kan finnepå å sette farge på slangene dine.. Det er vel ikke så tøft når du ikke vil ha den fargen lengere? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 de bryr jeg meg erlig talt ikke så mye om den er vannløselig så det skal ikke være noe prob tror jeg skal han veldig lite oppi. Lenke til kommentar
soink Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ta noen bilder a, jeg vil gjerne se hvordan det funker Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Ja, det skal jeg gjøre... det ble ganske bra.. EDIT!!!! Typisk da, nå var kameraet tomt for batteri :S arg Endret 16. februar 2004 av Leetrune Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva skjer hvis du tar rødsprit oppi? Det er jo alkohol, så det vil vel forhindre algevekst + at det er rått med rød farge på vannet!? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Den fargen vil jo ikke lyse i UV da men tøfft er det sikkert. Tror det er en heller dårlig ide da rødsprit kan plutselig ta fyr viss noe skal gå galt, og da tar det ****** fyr?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Vel, driver du å hiver fyrstikker ned i vanntanken? Uansett blir det jo ikke mer enn 10-20% rødsprit i vannet da, tror det skal være veldig vanskelig/umulig å få fyr på det da... så tror ikke det skal være problemet Endret 16. februar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Sånn ment jah, trodde du mente jeg skulle fyre på med rein sprit her trenger vell ikke så mange grader over 50 før det begynner og bli farlig Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva skjer hvis du tar rødsprit oppi? Det er jo alkohol, så det vil vel forhindre algevekst + at det er rått med rød farge på vannet!? Den rødfargen blir vel ikkje serlig sterk + at den sikkert tærer på pakningar og slangar.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er det ingen andre stoffer som kan farge vannet ? hadde vært tøft med brunt ;D Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Gutta på modfathers.com har testa forskjellige slanger og uvreaktive middel for og ha i vannkjøling. Her kan du lese testen Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Peneste er helt reint vann, Jeg kan endeli kjøre på rent vann igjen, for nå har jeg bestilt acfluid fra microplex, så slipper jeg frostvæska. Lenke til kommentar
soink Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Synker tempen mye med frostveske eller lignende i vannet? Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva skjer hvis du tar rødsprit oppi? Det er jo alkohol, så det vil vel forhindre algevekst + at det er rått med rød farge på vannet!? Rød fargen blir nok fin, men tviler på at vann pumpen har gått av rødsprit!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva skjer hvis du tar rødsprit oppi? Det er jo alkohol, så det vil vel forhindre algevekst + at det er rått med rød farge på vannet!? Rød fargen blir nok fin, men tviler på at vann pumpen har gått av rødsprit!! Hvorfor? Synker tempen mye med frostveske eller lignende i vannet? Temperaturen vil ikke synke, men heller øke hvis du har for mye oppi, da disse stoffene leder varme dårligere enn vann. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hva skjer hvis du tar rødsprit oppi? Det er jo alkohol, så det vil vel forhindre algevekst + at det er rått med rød farge på vannet!? Rød fargen blir nok fin, men tviler på at vann pumpen har gått av rødsprit!! Hvorfor? Synker tempen mye med frostveske eller lignende i vannet? Temperaturen vil ikke synke, men heller øke hvis du har for mye oppi, da disse stoffene leder varme dårligere enn vann. ? frostveske leder varme så det så, men bedre temp det er jeg ikke sikker på Hmm Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja det leder sikkert varme, men ikke like godt som vann! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Mmm.. jeg er usikkert. Men kan hende frostveske leder bedre!? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Da hadde det garantert blitt brukt istedenfor vannkjøling. Kan love deg at vann fører varme bedre enn kjøleveske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå