Caliber Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hei, ser dette bra ut? Varenr. Ant. Art. Navn Eksl.mva. Inkl.mva. AC21123 1 stk. AC vannblokk, CPU, "cuplex EVO" 479,84 595,00 AC24035 1 stk. AC vannblokk, chipset (P4), "twinplex" 318,55 395,00 AC23335 1 stk. AC vannblokk, GPU (ATI), "twinplex" 318,55 395,00 AC41001 1 stk. Eheim 1046 vannsirkulasjonspumpe 310,48 385,00 AC31031 1 stk. AC radiator, "airplex EVO 360" 560,48 695,00 AC34901 1 stk. AC brakett, for "aquatube" 76,61 95,00 AC34911 1 stk. AC LED-kit, for vanntanker, Blå 76,61 95,00 AC34202 1 stk. AC vanntank, "aquatube", Titan 383,06 474,99 ----------------------------------------------------------------------------3 129,99 Noe dere ville endret på? Er helt ny på vannkjøling, skal sitte i et chieftec bigtower foreløpig, men skal senere over i et lian li bigtower (pc7x). Hva trenger jeg av slanger, nippler osv.? Hadde vært flott om jeg slapp å etterbestille noe! Hvor burde jeg plassere de forskjellige delene (radiatoren og pumpen spesiellt, tenkte tanken skulle festes i toppen av kabinettet bak de optiske drevene)? Hvordan burde jeg blande vannet som skal brukes? Tenkte å bruke blå glowmotion i blandingen. Noen andre generelle tips eller bemerkninger ang. oppsettet/vannkjøling? Mvh, Haakon Endret 16. februar 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvis du først skal bruke så mye penger på vannkjøling er det kanskje like greit å gå for netconnections Ncool Rev. RBX, Ncool Rev. 4.0 EX eller WaterChills powersett. Alle de settene gruser alt fra AC så det holder. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Hvis du først skal bruke så mye penger på vannkjøling er det kanskje like greit å gå for netconnections Ncool Rev. RBX, Ncool Rev. 4.0 EX eller WaterChills powersett. Alle de settene gruser alt fra AC så det holder. Du hadde ikke hjulpet meg å sette opp et forslag da...? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjøper du en av de komplette settene fra netconnection følger alt av overganger og slanger og alt det der med. Ville gått for Ncool 4.0 EX pakka ettersom du skal ha kjøling på cpu, gpu og nb, og med det settet vil du få ganske lave temperaturer da det leveres med en av de beste 2x120mm radiatorene på markedet. Det koster 3395,- men da får du med absolutt alt du trenger. det eneste du må gjøre selv er å fortelle med emnyen hvilken cpu og gpu blokk du vil ha Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Kjøper du en av de komplette settene fra netconnection følger alt av overganger og slanger og alt det der med. Ville gått for Ncool 4.0 EX pakka ettersom du skal ha kjøling på cpu, gpu og nb, og med det settet vil du få ganske lave temperaturer da det leveres med en av de beste 2x120mm radiatorene på markedet. Det koster 3395,- men da får du med absolutt alt du trenger. det eneste du må gjøre selv er å fortelle med emnyen hvilken cpu og gpu blokk du vil ha Så de "pakkene" de har der (den du nevner spesiellt) er meget gode? Ikke noe poeng i å velge alle komponentene selv altså? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjøper du en av de komplette settene fra netconnection følger alt av overganger og slanger og alt det der med. Ville gått for Ncool 4.0 EX pakka ettersom du skal ha kjøling på cpu, gpu og nb, og med det settet vil du få ganske lave temperaturer da det leveres med en av de beste 2x120mm radiatorene på markedet. Det koster 3395,- men da får du med absolutt alt du trenger. det eneste du må gjøre selv er å fortelle med emnyen hvilken cpu og gpu blokk du vil ha Så de "pakkene" de har der (den du nevner spesiellt) er meget gode? Ikke noe poeng i å velge alle komponentene selv altså? Mvh, Haakon ikke no poeng nei, hvis du ikke har tid til å lese litt rundt og sjekke noen guider Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Kjøper du en av de komplette settene fra netconnection følger alt av overganger og slanger og alt det der med. Ville gått for Ncool 4.0 EX pakka ettersom du skal ha kjøling på cpu, gpu og nb, og med det settet vil du få ganske lave temperaturer da det leveres med en av de beste 2x120mm radiatorene på markedet. Det koster 3395,- men da får du med absolutt alt du trenger. det eneste du må gjøre selv er å fortelle med emnyen hvilken cpu og gpu blokk du vil ha Etter som jeg forstod så var det plass til 4 120mm vifter på den radiatoren, blir den ikke litt stor da? ...spesielt hvis det er plass til 4 i lengden EDIT: skriveleif Endret 16. februar 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er det mulig at man kan ha to på vær side? Lenke til kommentar
soink Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er det mulig at man kan ha to på vær side? jupp helt riktig Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Enda da kan den bli litt stor...ikke sant? ...høyde... EDIT: er det stor forskjell på den vannkjølingen som trådstarter har satt sammen og den på Netconnection? Endret 16. februar 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jo den blir litt stor/bre da. Men er det et problem? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 spørs hvor god plass man har i kassen da... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 spørs hvor god plass man har i kassen da... Jeg har som sagt et chieftec bigtower, BURDE jeg gå for netconnection-settet? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 spørs hvor god plass man har i kassen da... Jeg har som sagt et chieftec bigtower, BURDE jeg gå for netconnection-settet? Mvh, Haakon jeg og har chieftec bigtower... Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 OFFTOPIC: Elsker Bigtoweret mitt. ON TOPIC: Går for den pakka du.Den virker særdeles bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå