remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjøpte meg en uten fargeskjerm for 2 uker siden, Samsung A800. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..! He he, kunne brukt pengene fra "tv-aksjonen" gått inn til det fondet. (da tror jeg ikke man hadde fått mye penger) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 lol... tv-auksjonen for folk med mobil uten fargeskjerm Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) dobbel post Endret 16. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 lol...tv-auksjonen for folk med mobil uten fargeskjerm Glem sultne, hjemløse og fattige afrikanere, det finns folk i dette landet som har mobil uten fargeskjerm!!! Nææh, tror ikke det ville slått ann noe særlig Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Stakkars folk...gi ut mange tusen for å ha en mobil med fargeskjerm! Hoho... Jeg skal iallefall tviholde på min 3510, den skal ikke byttes ut før den er ødelagt. Går batteriet dukken, kjøper jeg et nytt. Jeg trenger en telefonen til å kunne ringe, sende sms, huske ting for meg, og se hva klokken er, som for øvrig er den funksjonen som desidert er mest brukt. Hvor kjekt er egentlig mms eller java-spill i lengden? PLZ! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 tulla bare da... herregud Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Har 5210 men har hatt 7650 og t310.. skulle kjøpe en t610 for en måned siden så eg seldte 7650èn men så kunne ikke Elkjøp få tak i t610 før i februar.. Men om en uke skal eg ha meg SX1;) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..! He he, kunne brukt pengene fra "tv-aksjonen" gått inn til det fondet. (da tror jeg ikke man hadde fått mye penger) Tøff du.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Stakkars folk...gi ut mange tusen for å ha en mobil med fargeskjerm! Hoho... Jeg skal iallefall tviholde på min 3510, den skal ikke byttes ut før den er ødelagt. Går batteriet dukken, kjøper jeg et nytt. Jeg trenger en telefonen til å kunne ringe, sende sms, huske ting for meg, og se hva klokken er, som for øvrig er den funksjonen som desidert er mest brukt. Hvor kjekt er egentlig mms eller java-spill i lengden? PLZ! enig...delvis. det kan jo være underholdende med spill og mms...vel mms kan være nyttig og da. Men det som er på mobiler nå er vel ikke bra nok til att det er underholdene i så mange timer... Lenke til kommentar
Virre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg kommer nok til å få fargeskjerm i morgen. I dag sliter jeg med en ødelagt telefon uten fargeskjerm. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvor kjekt er egentlig mms eller java-spill i lengden? PLZ! Som alt annet, blir ein lei av å spille et spill hele tiden. Men det flotte med java er at du kan laste ned nye spill sånn at du hele tiden har underholdning MMS er ikkje så kjekt, men med integrert kamera kan det hende det blir kjekkere Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har heller mer bruk for MMS enn java. Men det er meg da. Spiller aldri java spill eller har java baserte programmer på telefonen. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Min gode, gamle 6110 holder enda med sine 2 farger Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..! He he, kunne brukt pengene fra "tv-aksjonen" gått inn til det fondet. (da tror jeg ikke man hadde fått mye penger) Tøff du.. Velkommen til den magiske verdenen av ironi Mente selvfølgelig ikke det jeg skrev der, går selv for tv-aksjonen hvert år Vil ikke si at jeg er velldig "tøff" nei Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Selv har jeg en Panasonic g60 med fargeskjerm. Men det er flere i klassen min og folk på fotball/basket- lagene mine såmm har mobiler uten fargeskjermer.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..! He he, kunne brukt pengene fra "tv-aksjonen" gått inn til det fondet. (da tror jeg ikke man hadde fått mye penger) Tøff du.. du og ja... må skjønne at vi bare tulla da... MMS er noe som jeg bruker flere ganger i uka... Java har jeg ikke brukt på lenge.... (symbian phone vet du..) mms er godt å ha Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg sitter fremdeles med min gode gamle nokia 6310i telefon selv om jeg skal skifte den ut i nærmeste fremtid. Da med en Nokia 6230 evt SE z600 eller t630 har ikke helt bestemt meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå