vanetten Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skal bestille maskin, og ser at Prescott kjem i hyllene i slutten av månaden. Er egentleg klar til å klikke på Bestill-knappen no, men det fristar jo naturlegvis å vente på Precott-versjonen (skal ha 2,8 Ghz). Nokon formeiningar om kor stor ytelseforskjell det vil vere? Overklokking ikkje aktuelt... Og i og med at eg egentleg er klar til å bestille, hastar det med svar! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skal bestille maskin, og ser at Prescott kjem i hyllene i slutten av månaden. Er egentleg klar til å klikke på Bestill-knappen no, men det fristar jo naturlegvis å vente på Precott-versjonen (skal ha 2,8 Ghz). Nokon formeiningar om kor stor ytelseforskjell det vil vere? Overklokking ikkje aktuelt... Og i og med at eg egentleg er klar til å bestille, hastar det med svar! Jeg hadde gått for en northwood uten tvil, prescott har ikke imponert mange med testresultatene sine hvor de ligger generellt på samme nivå som northwood eller marginalt dårligere. Eneste grunn for å gå for en prescott på dette tidspunkt ville vel vært overklokkingspotensialet, men siden du ikke skal klokke hadde valget vært klart for meg... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå