Snickers-is Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 http://www.midgardaudio.com/ Den er optimalisert med tanke på 1024x768 - 1200x1600 Er det noe som kan gjøre at enkelte ikke kan se siden eller får et dårligere resultat på grunn av kompatibilitetsproblemer vil jeg gjerne høre om det. Siden er laget i GoLive 4 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Likte utgangspunktet på siden, men den trenger definitivt en header og en fin mouseover. I tillegg til litt bedre oppbygning av tekstfeltet! Ellers var det veldig bra! ) Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hvis den er skikkelig optimalisert for 1024x786 så skulle du vel klare å presse inn teskten i bunnen litt lengre opp, slik at jeg slipper å scrolle nedover. Dog jeg ser det er andre sider på siden som er lengre likevel, men akkurat denne teksten kunne du flyttet litt lengre opp. Når jeg først må scrolle på en siden, forventer jeg at det kommer noe interessant nederst. Vet ikke om logoen øverst til venstre er noe du kan endre på, men den virker litt utydelig, både i forståelse og fremførelse. Ser ut som en skvett rosemaling, fremfor en logo. Hovedsiden var fryktelig tom. Ser ut som man kommer til en side som ikke er ferdig. Få opp noe interessant der, slik at folk har noe å lese på når de kommer inn. Altfor mye bruk av italic (skeiv tekst). Bruk heller rett tekst, mye enklere å lese, og det ser penere ut. Likte headeren litt (vel den bildegreia, er vel ikke akkurat en header), samtidig som jeg tror det kan gjøres bedre. Du vet, en side uten en bra header, er som en trønder uten store forekomster av gjær og sukker... Mangler en mouseover, dog dette kan kanskje være en av de sidene som ikke trenger det. Jeg savnet i hvert fall ikke det så enormt. Ellers må jeg si at siden var ganske så pen. Du har i hvert fall klart til en viss grad å få inn litt middelalderlook over siden, noe som jeg regner med er meningen siden den heter midgard audio. Terningkast 4 Endret 16. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Hei! Nå er siden totalrenovert. Noen synspunkter? Hva er forresten en mouseover? Jeg har forresten kost meg med dreamweaver nå. Knallprogram! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mouseover: Linken får en annen farge når du holder musepekeren over. Synspunkter/kritikk får noen andre komme med Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Et tips: Ikke bruk ferdigfunksjonen til DW for å lage et css-basert layout. Legg heller stilene i et eksternt stilark. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Da har jeg jo mouseover da Ferdigfunksjon for css-basert layout? Snakker du da om frames? Ferdige layouts? Hva betyr css? (Ja jeg er grønn) hehe. Siden er bygget opp med tabeller og bilder i all sin enkelhet fra bunnen av. Er det noen som kan forklare meg lettfattet hvordan jeg legger inn Metatags? Er det ikke det de heter de som gjør at søkemotorene finner meg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dette ser bra ut, men jeg synes ikke fonten passet inn veldig bra Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ok, synspunkter kommer her: Veldig stusselig header Menyen skriker høyt etter en mouseover! Fargene likte jeg dårlig, gult på svart med rødt..? Hmm, vet ikke.. Så litt skittent ut liksom. Voldsomt iøyenfallende Copyright-notis! Det aktive menyvalget er nesten usynlig mot den svarte bakgrunnen. Midtstilt tekst tar seg ikke bra ut. Tomt, tomt, tomt. Få inn mer grafikk! Ser ikke helt sammenhengen med det orkesteret i header, trodde først det var en side for et halvshabby goth-orkester.. (Høyttalerne på siden er utrolig smoothe!) Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Det høres ut som om du har en litt rar skjerm lokaltog. Fargen er nemlig ganske benhvit her hos meg, og det aktive menyvalget er svært tydelig. Mer grafikk er jeg ikke så sikker på. Jeg har skalert ned på grafikken fra tidligere oppsett. Midtstilt tekst... tjaaa, litt smakssak også det da. Hva mente du med copyrighten? En annen farge? Zethyr, mente du fonten i logoen? ER DET NOEN SOM HAR FORSLAG TIL ENDRINGER I LOGOEN SÅ BARE SKRIK UT! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Det høres ut som om du har en litt rar skjerm lokaltog. Fargen er nemlig ganske benhvit her hos meg, og det aktive menyvalget er svært tydelig. LCD-skjerm her. Det aktive menyvalget er iallefall for mørkt, og gulfargen på teksten er pissgul, ikke benhvit! Copyright-notisen skiller seg liksom litt for mye ut fra resten, ville hatt det i en rødfarge eller noe så det ikke lyser COPYRIGHT derfra.. edit: Det eneste jeg ikke liker med logoen er det orkesteret, resten passer egentlig godt til navnet, synes jeg. (font, stil) edit2: Orkesteret er vel strengt tatt ikke en del av logoen.. Endret 30. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Midtstilt tekst... tjaaa, litt smakssak også det da. Nei. Midtstilt tekst funker bare ikke. Dårlig lesbarhet, og til dels stygt, da det ikke er noen rett marg. Og; du trenger ikke skrive hele avsnitt i STORE bokstaver Endret 30. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Mine meninger: Fargenyansene på siden bør være forskjellige på menytekst, innholdsteksten, linker og footernotis. Da får du det litt mer brukervennlig fordi man lettere kan se hva som hva. Ellers så er de fargene du har før stilfulle nok til en slik side dem. Midtstilt tekst er egentlig ikke en smakssak. Venstrestilt er og blir lettest å lese, det kommer av at det dét vi leser oftest. Vet ikke helt med produktsiden, føler at den kunne vært litt mer ryddig Logoen: litt færre snirkler(?), og litt mer uthevede bokstaver (hvis det i det heletatt er noen bokstaver der da ) Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Den krussedullen til venstre er ikke egentlig en del av logoen, men det er i hvertfall en stor M. Ellers er jeg enig i at forskjellige fargenyanser på tekst og meny gjør det mer brukervennlig, men plasseringen av menyen og stilen på siden gjør at jeg heller mot samme farge på de to. ELLERS DIGGER JEG CAPS LOCK Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 vel, en del ting ser litt malplassert ut. 1. menyen står helt til venstre og teksten under begynner ikke før nesten halvveis inni menyen. 2. bildet av orkesteret er også litt feilplassert, innholdsteksten slutter midt under bildet.. merkelig ellers er siden grei, lite kontraster, men greit. burde gjerne heller laget en tekstmeny, det er ikke nødvendig med bilder der. en mouseover kunne også vært greit. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Likte ikke sida di desverre. Syntes det hele så ut som en side som var lappet sammen i DW på ti minutter. Den mangler struktur og en logisk oppbygging. Det blir litt her og der, hvis du skjønner. I bunn og grunn mener jeg at du kunne gjort det finere og enklere. I tillegg er det jo veldig mørk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå