Gå til innhold

edit: Banner/header - fortsettelse tidligere tråd

Anbefalte innlegg

edit: Hei, noen som kan hjelpe meg med å lage en banner/header til siden min?? Siden er stepoff.net . Tenkte å forandre farger, men sliter litt med å bestemme meg. Noen som har noen forslag?? Hvis det lages en banner/header som ikke er i samsvar med dagens farger på siden min, men alikevel er fet, så er det god sjans for at jeg heller endrer siten's farger til bannerens/headerens. Banner/header skal inn i midt seksjonen øverst, hvis noen hvil prøve en større versjon så kan jeg merge de to øverste cellene slik at den kan få plass.

Dette ble også spurt om i en gammel tråd som jeg prøvde å få igang i jula en gang: gammel tråd der jeg spurte om det var noen som orka å hjelpe meg med å lage en banner/header. Fikk inn noen forslag, men ingen som tilfredsstilte krava eller blei bra nok.

Noen som har lyst til å lage noen nye "sweete" forslag?

-all thanx infront...

Endret av msolberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilig effekt på mouseover, men det var vel et av få lyspunkter også, denne siden var for mørk.

Blåe farger blir som regel pent, men begynner å bli oppbrukt. Du kan jo kanskje prøve litt lysere farger av de du allerede har? Bare med litt større kontrast til de forskjellige tonene?

Lenke til kommentar

Ja kan teste ut det. Har du noen gode forslag til andre farge sammensetninger? Hva med den banneren? Noen som kan hjelpe? Har sett at folk her har laget FETE bannere/headere for folk før. Er det no giv igjen i folk her?? Noen som klør i fingra etter å få ut litt kreativitet?

En brukene banner kan desverre bare belønnes med masse ros og en link på siden min... :D

Lenke til kommentar
hehe, mine ble ditschet... :p forstår det.. er vel en jobb for leetene ditta. *hinter til tha gang*

Ja sorry, men måtte ditsche den. Ble ikke sånn jeg hadde tenkt meg. Prøvde ut, men men.. Hvis folk trenger mål og font o.l så bruker jeg dette:

font i gammel rollover banner: sabotage

størrelse gammel rollover banner: 683*60 px

farger: står i gammel tråd.

-morris

Lenke til kommentar
IMO bør du beholde fargane, og lage en header basert på den oransje firkanten til høgre der! :)

Ja det hadde vært en mulighet. Lyst til å prøve deg på et forslag? Er ikke akkurat i det kreative hjørnet om dagen...får det ikke til. Komme med et forslag som jeg kan jobbe videre på?

Lenke til kommentar

Jeg likte fargene, utenom at det må være større forskjell på bakgrunn og tekst farge. Har problemer å lese det som står på skolemaskin ihvertfall. Skal du ha banner så syntes jeg den stiln du hadde på mouseover bildene var utrulig bra. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg har nå oppdatert siden igjen. Fikset kontrast problemene. Ser det greit ut? Har jo fortsatt ikke fått inn noen forslag på banner/header?? Har lurt litt på å ha de bannerne jeg har nå oppe som aktive når man er inne på sidene. Noen som vet hvordan dette gjøres? Jeg tenker slik: når man er inne på home så: active: banner_home osv...at den holder seg oppe når man er inne på den siden.

Hvis det skulle vært en annen løsning måtte det vært en ny banner som jeg har prøvd å få noen forslag på.

For å kommentere de forrige forslagene:

Fra smidt:

- vil ikke ha grid

- ikke ha dagens motto

- testet de på siden og var ikke smakelig(sorry)

Tanken var å bruke de fargene jeg allerede har brukt(det ble jo gjort av smidt), men at selve designet på banneren skal være litt profesjonelt. Kan komme med noen forslag til inspirasjon: svarte streker/ruter i grått/orange/svart, enkelt og minimalistisk.

Håper noen av dere kreative proffe folka her kan hjelpe meg. Kom gjerne med andre endrings-forslag...

cya :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...