Gangrel Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvilken psu vil dere annbefale, husk at jeg ikke har så mye penger =) Jeg så litt på disse, noen som har erfaringer med disse? http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1086 Thermaltake 400W PSU W/active PFC Ekstremt stillegående Thermaltake powersupply på 25 dB lydnivå. Særdeles prisgunsting powersupply med aktiv PFC, støtte for PIV og AMD sertifisert La merke til at Qtech strømforsyningene var billige, betyr dette også at de er dårligere, eller? Helt grønn på dette området ja, så begrunn hvorfor jeg bør velge en psu forran en annen Lenke til kommentar
soink Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har hørt at Q-Tec ikke har fått så mye positive tilbakemeldinger, men mist derimot skal være fine, da disse skal være lagd av Antec også... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! Q-tec, hold deg unna dem. De bråker og lever ikke på langt nær effekten de opplyser om. Ustabile rails har de også. Gå for en Thermaltake hvis du har penger nok, disse er visst utrolig bra. Ellers har du jo Mist serien, har en slik selv og er fornøyd. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 anbefaler mist.. hold deg _lang_ une q-tec Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Prøv neste gang å skriv en mer utfyllende emnetittel! Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg