PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Tenkte mest på den gråstripete linja. Sorry, så på link i første post. Ser forrsten at det er likheter delt seg i mellom på begge utkastene. Hmmm... EDIT: Dessuten ser jeg at disse boksgreiene var veldig like også. Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tenkte mest på den gråstripete linja. Er det liksom ulovlig å bruke scanlines nå? Har jeg aldri sagt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 La merke til at de to store sorte rundingene i logoen ikke er helt runde, det er slikt som irriterer meg.Typisk mekke-masse-rundinger-i-ps feil. Har gjort det samme selv. Det der skjer vel fordi man bruker rectangular marquee tool, gjør det ikke? skjer i hvertfall sånn her, hvis jeg bruker det til å lage rundinger med... men logoen var knallbra, blir vel enda bedre hvis du får fiksa det med kantene! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Foreslår at du lager logoen din i vektor, egentlig ganske simpelt med den der Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Synes siden er unik... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Synes siden er unik... hmm,, ,, spesielt dn gamle Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Nå har jeg endelig blitt nogenlunde ferdig med det designet jeg skal ha. Dette har jeg bygd opp helt uten inspirasjon fra noen andre, kun egne ideer. Dere finner det her: http://stingher.fritidsproblemer.no/alpha/ Tror jeg skal forenkle logoen litt når jeg skal ha den liten, men det tar jeg på sikt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) http://stingher.fritidsproblemer.no/alpha/ Noe for arve! Synes det grønnfargen burde bli mer "sjokkaktig", slik at det står litt mer i stil med rosafargen. Menyen var kanskje litt anonym. Ellers likte jeg det veldig godt! Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 En liten kommentar til logoen din: Det er noe galt med de hendene, de har ikke noe mål og mening, de gjør ikke noe, de står i en merkelig posisjon. Kanskje en ideè med hender som sees sidelengs? Eller knyttet? Anyways, fin side men som sagt, kan godt få litt mer futt i grønnfargen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 En liten kommentar til logoen din: Det er noe galt med de hendene, de har ikke noe mål og mening, de gjør ikke noe, de står i en merkelig posisjon. Kanskje en ideè med hender som sees sidelengs? Eller knyttet? Først trodde jeg det skulle være en DJ som spant en plate, men det er jo helt urelevant for en side som i grove trekk skal handle om casemodding, webdesign, grafisk design og gameboy advance development. HalTan har et godt poeng. Igjen. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Stilig den der Det med logoen, mulig den faktisk ser best uten noe hender og greier under hodet? Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Begynner å bli prikete nå , får ta det på sikt. Har jo mekka den sida i kveld bare med all gfx. får se om jeg får gjort no senere. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Begynner å bli prikete nå Bedre med kjempefint enn bare fint! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 En liten kommentar til logoen din: Det er noe galt med de hendene, de har ikke noe mål og mening, de gjør ikke noe, de står i en merkelig posisjon. Kanskje en ideè med hender som sees sidelengs? Eller knyttet? Anyways, fin side men som sagt, kan godt få litt mer futt i grønnfargen De hendene var no jeg fant i PS bare i full fart, har ikke fått lagd egne hender ennå. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Men vi snakker om Vectorisering av dette bildet, så lurer jeg på om noen vet om noen gode guider for slikt? Har lekt meg litt nå, men får ikke helt til noe særlig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Å vektorisere bilder ved automatikk (i f.eks streamline) gir som regel ett HÅPLØST resultat... Du må sette deg ned og gjenskape hele fyren EDIT: vektor -> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=204247 Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Kan f. eks bruke Freehand, gir bra resultat og er ikke så vanskelig å sette seg inn i heller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jepps, selv om jeg foretrekker illustrator Lettere å finne tut's til også Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Still development: http://stingher.fritidsproblemer.no/alpha/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå