Stingher Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Akkurat ferdig med ny mainlogo til siden min som jeg skal oppdatere snart, Nytt design er underveis. Kom gjerne med tilbakemelding på den siden jeg har ute nå også. http://stingher.fritidsproblemer.no/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Haha, den var tøff! Website inspired by TG03, eller? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg trykket på linken før jeg leste noe av innholdet i thread'n og det første jeg tenkte på var TG siden... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Knaskens logo. Artig, men ser også litt proff ut. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Stilig den der ja, og ja den siden du har nå likner på TG som var engang Men regner med at neste side blir litt mer originalt. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jepp, den nye sida blir mer orginal. Er riktig at jeg har blitt inspirert av tg03 ja Link til foreløpig utkast http://stingher.fritidsproblemer.no/side Endret 16. februar 2004 av Stingher Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ja, sida ser ut som TG og logoen den ser veldig n00b ut... det er tydelig at de ballene er 3D extrude filteret i photoshop. BUt nice start though EDIT: Sorry mente den gamle logoen på sida. Nye logoen den er sweeet! den Endret 16. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Den logoen var jo stein kul!! likte den veldig godt! den nye sida var bedre enn den gamle! Endret 16. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Likte logoen, men ikke siden. Alt for "bedriftaktig" imo + at det nesten er TG03 rippoff. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 La merke til at de to store sorte rundingene i logoen ikke er helt runde, det er slikt som irriterer meg. Typisk mekke-masse-rundinger-i-ps feil. Har gjort det samme selv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jepp, den nye sida blir mer orginal. Er riktig at jeg har blitt inspirert av tg03 ja Link til foreløpig utkast http://stingher.fritidsproblemer.no/side Denna kan bli bra! Den ser litt uferdig ut though, men en veldig fin start! Bildet i starten av tråden; Fett! Men, *kremt* litt avansert til logo å vere? jaja.. Stå på! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lenge siden jeg har vært inne, og jeg ser det har kommet litt bra her!! Litt for barnslig muligens? Bare det jeg frykter. Nydelig! Helt toppers! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Mulig det kunne vært en fordel å prøve å forenkle den litt, ja, Arve. For eksempel bare klumphender i stedet for separerte fingre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 * føle seg oversett * Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 * føle seg oversett * Fordi du er så liten og puslete Men du har så absolutt et poeng! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Blir dn logoen like tøff når dn går over til logo størrelse,, Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jepp, den nye sida blir mer orginal. Er riktig at jeg har blitt inspirert av tg03 ja Link til foreløpig utkast http://stingher.fritidsproblemer.no/side Denna kan bli bra! Den ser litt uferdig ut though, men en veldig fin start! Bildet i starten av tråden; Fett! Men, *kremt* litt avansert til logo å vere? jaja.. Stå på! Nja, nå er den øverste delen direkte kopiert fra gamer.no da. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nja, nå er den øverste delen direkte kopiert fra gamer.no da. Direkte kopiert? Vet du hva det innebærer? Tydeligvis ikke... Samme oppsett, men langt fra direktekopi. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tenkte mest på den gråstripete linja. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tenkte mest på den gråstripete linja. Er det liksom ulovlig å bruke scanlines nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå