Håkonm Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Noen som veit om et program som gjør at du kan trykke en hotkey inne i et spill, også blir det screenshotet lagra som en bildefil på harddisken. På den måten kan man ta en hel serie av screenshots, sånn at man slipper å gå ut og inn av spillet for å ta screenshots. Hadde engang et sånt prog., men har glemt hva d heter. Alle forslag mottas med takk! :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Du behøver ikkenoe program i det hele tatt! Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg! Eller var jeg heelt noob nå? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 00:37, Skrue skrev:Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg! Det var jo akkurat det han _ikke_ ønsket, å gå ut og inn av spillet. HyperSnap-DX syns jeg er et veldig bra tips, jeg kjenner i hvert fall ikke til bedre programmer til slik bruk. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 00:48, TST skrev: Quote: On 2002-03-18 00:37, Skrue skrev: Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg! Det var jo akkurat det han _ikke_ ønsket, å gå ut og inn av spillet. HyperSnap-DX syns jeg er et veldig bra tips, jeg kjenner i hvert fall ikke til bedre programmer til slik bruk. Ok, leste vel ikke godt nok..... Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Okei, tusen takk. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå