Gå til innhold

Screenshots i spill

Anbefalte innlegg

Noen som veit om et program som gjør at du kan trykke en hotkey inne i et spill, også blir det screenshotet lagra som en bildefil på harddisken. På den måten kan man ta en hel serie av screenshots, sånn at man slipper å gå ut og inn av spillet for å ta screenshots. Hadde engang et sånt prog., men har glemt hva d heter.

Alle forslag mottas med takk! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du behøver ikkenoe program i det hele tatt!

Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen.

Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg!

Eller var jeg heelt noob nå? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 00:37, Skrue skrev:

Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg!

Det var jo akkurat det han _ikke_ ønsket, å gå ut og inn av spillet. HyperSnap-DX syns jeg er et veldig bra tips, jeg kjenner i hvert fall ikke til bedre programmer til slik bruk.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 00:48, TST skrev:

Quote:

On 2002-03-18 00:37, Skrue skrev:

Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg!

Det var jo akkurat det han _ikke_ ønsket, å gå ut og inn av spillet. HyperSnap-DX syns jeg er et veldig bra tips, jeg kjenner i hvert fall ikke til bedre programmer til slik bruk.

Ok, leste vel ikke godt nok.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...