schmelck.no Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Emne sier alt, post dine observasjoner av morsomme skrivefeil du finner på nettet. Altså ikke en artikkel på vg.no hvor f.eks noen har skrevet Olso istedenfor Oslo, men som f.eks www.itbutikken.no har nederst på SAMTLIGE produktinfo sider: Hvis du er i tvil om prisen våres vennligst sjekk di førene prisdatabasene *link til www.hardware.no* --- Bare se her. Nederst på siden... Synes den er like morsom hver gang jeg leser den Endret 15. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Gammel HW-logo til og med.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 hehe, klarer å finne skrivefeil, men klarte ikke å se den gamle logoen. Kanskje jeg ikker er så smart som jeg trodde Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Kanskje Jan Høifødt er han som skimtes bak der? Endret 27. februar 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Rottepostei: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå