Andreasfe Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hvordan får jeg satt en stopper for det? Sikkert noen her som kan hjelpe... Endret 15. februar 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har du link til problemet ditt, så vi kan se det i praksis og eventuelt kode? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Her er Link Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du andreas, du andreas.. Bakgrunnsbildet er midtstillt vertikalt, mens iframene har en fast høyde i forhold til øverkanten av siden. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) så da skal jeg gjøre hva? Eller er alt håp ute *Edit: satte på valign="middle" i tabellen og da ble det jo selfølgelig bedre... nå kan man iallefall dra vinduet mindre mer enn man kunne før, før iframene beveger seg utenfor... men kan det gjøres bedre, så er jeg åpen for forslag.. Endret 15. februar 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm, HTML koden din er litt lite gjennomtenkt. Ser at du midtstiller bakgrunnen i body. Denne vil flytte seg etter som vindu resizer seg. Jeg ville heller hatt bakgrunnen i egen div, hvor du har noen flere div's som inneholder de 3 kolonnene. Med litt CSS så kan du plassere dem riktig, samt størrelsen. <div id="container"> <div id="left"></div> <div id="content"></div> <div id="right"></div> </div> container er selve boksen med bakgrunnsbildet. Den har fast bredde/høyde, noe bilde også er. Så kan du plassere left, content og right div'ene med position: absolute, mens selve container har position: relative. (Dette gjør at absolute position elementer inni container blir relativt til den, så top: 0 blir toppen i container og ikke toppen i body ) Ble sikkert komplisert preik.. hvis du vil, så kan jeg sikkert prøve å kode det for deg om du ikke vil prøve deg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 tusen takk... jeg skjønte poenget men jeg tror neppe det blir så bra hvis jeg begynner å kode selv.. hadde vært uberbra hvis du hadde gjort det.. så skal jeg se nøye igjennom greiene slik at jeg lærer... Igjen.. tusen takk... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kan se om jeg får knotet sammen noe "HOT_EM_EL" og litt "SE_ESS_ESS" Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Sånn, da har jeg mekket noe for deg, du får endre etter eget ønske http://home.chello.no/alexholm/hw.no/lod.html Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Strålende!!! Så meget bra ut! Skal prøve å sette meg litt inn i det.. Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå