SimenNor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nå har jeg nettopp kjøpt en bil som jeg kommer til å ha en stund, men det er likevel litt morsomt å se på biler. Har litt lyst på en El cab, men ser at prisen er ganske stiv på de jeg ser på. Hvilke biler er det egentlig som har El cab til under 250.000 kr? Bilen bør ikke være eldre enn 1995 og bør ha litt størrelse på seg (liker ikke f.eks 106CC eller 206CC). Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tja, Saab har jo noen fine cab'er. Får 9-3 cab, 99-00-modeller til under 250K. Ellers synes jeg Megane cab er stilig. Langt billigere, 98-modeller til rundt 100K. 307 CC er jo også ganske tøff, men den er helt ny og koster vel et stykke over 250K, men om et år eller 2, kan det vel være en mulighet..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har jo altid BMWs 3-serie 323 Cab med hardtop 320IA cab Ellers kom jo Celica i Cab utgave.. Celica GT Cab Her er Dinside.no's test av 99mod Celica GT cab osv osv får jo en Merc CLK til den prisen også .. men tror ikke cabene er så billige Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har jo altid BMWs 3-serie 323 Cab med hardtop Var ikke denne mistenklig billig igrunn? BMW 3 serie er den feteste 4 seters cab'en syns nå jeg da, den er vannvittig fin orginal. Men dessverre er disse bilene ofte stylet, og de har litt frynsette rykte som "kebab tralle" osv Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Var ikke denne mistenklig billig igrunn? Jo jeg synes også det. Men det var gruelig stygt interiør. For å si det slik, jeg hadde ikke kjøpt den for 169.000 kr selv om den var ubrukt. Se på bilen utvendig Se i bilen innvendig Lenke til kommentar
Eqaholic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har en 97` BMW 318i cab, med el.cab og ellers det meste av utstyr. Helt super bil, kan anbefale noe tilsvarende på det varmeste! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Var ikke denne mistenklig billig igrunn? Jo jeg synes også det. Men det var gruelig stygt interiør. For å si det slik, jeg hadde ikke kjøpt den for 169.000 kr selv om den var ubrukt. Se på bilen utvendig Se i bilen innvendig Huff, huff rosa seter i en så fin bil. Snakk om å ødelegge ! Endret 13. mars 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 det håndbrekket i celicaen må vere det styggeste håndbrekket eg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå