ledigbrukernavn Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ser ut som IIS er oppe og går, den mangler bare filer å servere. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 oki..... når jeg åpner den siden som jef har laget i notepad stemmer det jo... hvor kan da feilen være Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Har du sjekket at den fila du lagrer i DW faktisk er den samme som Apache ser og du åpner i notepad? Sjekk hvor filene blir lagret, det skal være et felt for dette i site-oppsettet. ...eller bruk "save as .." Endret 16. februar 2004 av ledigbrukernavn Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Med IIS bestemmer du selv hvor du skal legge filene, med Apache legges de i htdocs. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 ja det er det jeg lagrer den rett i htdocs som det skal ligge i på apache vit ikke ejg har kjønt helt feil Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 toolshed: jeg har tatt å delt det i slik web deling men siden kommer fremdeles ikke hva må jeg gjøre??? Håper du klarer å forklare meg det (dette er i IIS) Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kan du pakke de html sidene dine og sende de til meg? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 toolshed: jeg har tatt å delt det i slik web deling men siden kommer fremdeles ikke hva må jeg gjøre??? Nå er det lenge siden jeg har brukt IIS, men du går inn i datamaskinbehandling (høyreklikk my computer - manage) bla deg ned til IIS -> Webserver -> merk din webserver -> egenskaper -> ett eller annet sted der, tror jeg, skal du velge hvor mappen skal ligge. Deretter må du velge hvilke fil som skal bli lest først (slik som egentlig index.html) Der ligger default.htm som standard, tror jeg. Alle de filtypene sletter du og legger inn index.php og index.html Så går du til den mappen du har valgt, og lager en fil index.html Eller du kan gå til c:\inetpub\wwwroot\ som jeg tror er default mappe til IIS, slette alle filene der, og legge inn default.html, default.htm eller noe sånt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Nå ser jeg jo at http://petterg.homeip.net/ fungerer, så kanskje du har fått det til? Ps: Det skrives "Petters", ikke "Petter's" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå