loggon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) De har en del intessange produkter som jeg lurte på om noen har erfaringer med ?. De bruker f.eks Philips skjerm i 20`Lcd tv til k. 8990.- http://www.asono.no/ Det er bare å gratulere Asono med et flott produkt. Denne spilleren koster mindre enn alle de andre DivX-kompatible DVD-spillerne vi har testet så langt, men er utvilsomt den beste. Skriver Dinside.no om Asono DVDX70 og gir den terning kast 6. http://www.dinside.no/php/art.php?id=99791 Dårlig med firmware oppdatering å finne på nettet men den støtter det meste i dag hva fremtiden vil si vil vise seg!. Endret 15. februar 2004 av loggon Lenke til kommentar
Indern Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har ikke noe erfaring med de produktene du snakker om, men kjøpte to mp3 spillere fra dem til jul, den ene funket ikke i hele tatt...dro tilbake til butikken etter jul og fikk en ny spiller og nye sennheiser hodetelefoner, tok maks 5 min...god service må jeg si. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er bare å gratulere Asono med et flott produkt. Denne spilleren koster mindre enn alle de andre DivX-kompatible DVD-spillerne vi har testet så langt, men er utvilsomt den beste. Skriver Dinside.no om Asono DVDX70 og gir den terning kast 6. http://www.dinside.no/php/art.php?id=99791 Dårlig med firmware oppdatering å finne på nettet men den støtter det meste i dag hva fremtiden vil si vil vise seg!. Den har ikke støtte for subtitles enda men vi får håpe det kommer en firmware update snart som har den funksjonen. Har en Yamada dvx-6000 i dag, men lurer på og selge den å kjøpe en Asono spiller istede. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 support og kundebehandling overrasket meg. Hadde egentlig tenkt å kjøpe MP3 spilleren deres, men fant ut at den ble litt i største laget. Virker som en butikk man kan stole på. har ikke noen erfaring med de produktene du nevner, men god behandling er ofte en pluss når man skal kjøpe=) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hadde planer om å kjøpe kiss spiller, men no er eg ikkje sikker lenger. Såg jo veldig bra ut den. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hadde planer om å kjøpe kiss spiller, men no er eg ikkje sikker lenger. Såg jo veldig bra ut den. Jeg har kiss 508, den er som kjent ikke kjapp i å spole frem og tilbake. Men den er genial siden den er nettverksbasert, slik at en slipper å brenne en haug med cd plater for å se film, bilder eller musikk Edit: jeg har asono mp3 spilleren deres (256mb) og er strålende fornøyd. Endret 18. februar 2004 av Gunder1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå