Spaniolen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har litt problemer med denne brenneren... problemet er at jeg ikke får til å brenne standard CDer og lese vanlige CDer... hva har det seg at dette ikke vil funke? Mvh Per Alexander Moan Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Neon som kan hjelpe meg her eller? jg trenger hjelp Lenke til kommentar
silentnoise Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei! Har du lagt inn siste firmwaren? Og hvor prøver du å brenne? (Software) Firmware hjelp meg, har en av de første som ble laget. Kjartan PS. Tror ikke masing hjelper.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Prøv en av Herries firmwares. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg