Zer0z Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Noen som har/har testa Blue Motion Og/Eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC71001]GlowMotion[/url] Har vurdert å Kjøpe meg Noe sånt til Vannkjølinga mi , MEN hva er Desilert vann å hvordan får jeg taki det? Går det an at jeg kjøper meg ACFLUID ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53101]ACfluid[/url] Endret 15. februar 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Har glowmotion. Vannet blir da grønt, og reagerer med uv-lys som du sikkert har skjønt. Liker du grønt så bruker du glow motion. Liker du blått så tar du den andre. Destillert vann får du tak i på et apotek, eller du kan kjøpe batterivann, eller du kan koke vann hjemme. Det blir ikke helt den samme greia, men bedre enn gromsete vann fylt all slags lort som ender opp som alger i systemet ditt. Ac fluid trenger du ikke med mindre du har vannkjølingkomponenter av forkjellige metaller. Hvis alt er i samme metall så er det ikke nødvendig. Endret 15. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Destillert vann er er helt rent vann. Du får kjøpt det på apotek og bensinstasjoner. Og ja, du kan kjøpe ACFLUID. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ac fluid trenger du ikke med mindre du har vannkjølingkomponenter av forkjellige metaller. Hvis alt er i samme metall så er det ikke nødvendig. Har vannblokk av Kobber, Vanntank av ukjent metall kobber sikkert Tank av metall elns.. vertfall er det http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34202]TANKEN[/url] jeg har Men hvor mye koster Desilert vann ? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 for å si det slik, Nå fyrer jeg med vanlig drikke vann funker ikke UV tilsetningen i vanlig Vann ? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 [quote name='Zer0z' date='15/02/2004 : 22:26'] for å si det slik, Nå fyrer jeg med vanlig drikke vann funker ikke UV tilsetningen i vanlig Vann ? [/quote] Joda det gjør den. Njaal Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har aldri prøvd med vanlig springvann, men at det ikke skulle fungere ville jo være helt på bærtur. Meg bekjent så er vanlig (spring) vann helt likt destillert, utenom at det er destillert da selvfølgelig. Hvis du ikke vet hva vanntanken er av så kjøp AC fluid for sikkerhetskyld. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Men hvor mye koster Desilert vann ? 15-20kr literen på apotek. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 1. Ikke monter vannkjølingen klokken 23.30 2. Destillert vann leder vamre bedre, og det skal mer til for at det skal dannes misfarge og alger i blokker. 3. En liter destillert vann koster 20 spenn på apoteket. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den tanken din tor er laget av alu tilogmed jeg vet det hehe.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du kan også "mekke" destilert vann selv: Ta en grosse kjele vann, en stor metallplate, en trakt og en ren kjele. 1. Kok opp vannet 2. Når vannet begynner å fordampe tar du platen over dampen så det dannes kondens på den. 3. Hell metallplaten litt på siden så kondensen renner ned i trakten og opp i den RENE kjelen. Voila, du har ordentlig destilert vann. Serveringstips: Krydres med frostveske for å hindre korrosjon, tilsett gjerne litt UV-veske for en pen og innbydene farge. Kjøles ned før bruk. (Etter min mening er det bedre/lettere å kjøpe på apoteket.) Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du kan også "mekke" destilert vann selv: Ta en grosse kjele vann, en stor metallplate, en trakt og en ren kjele. 1. Kok opp vannet 2. Når vannet begynner å fordampe tar du platen over dampen så det dannes kondens på den. 3. Hell metallplaten litt på siden så kondensen renner ned i trakten og opp i den RENE kjelen. Voila, du har ordentlig destilert vann. Serveringstips: Krydres med frostveske for å hindre korrosjon, tilsett gjerne litt UV-veske for en pen og innbydene farge. Kjøles ned før bruk. (Etter min mening er det bedre/lettere å kjøpe på apoteket.) Haha, en av de bedre poster jeg har lest her på ok.no forumet. "Krydres med litt frostveske" -hahaha Er på sparingen selv for å få råd til vannkjøling, se om vi ikke får pressa opp denna lille rakkarn av en cpu opp i 2.7ghz Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Slår ikke meg uansett da Først vannet jeg ut UV farge, kraftig oranjs egentlig ment for og ha på mennesker. men den er vannløseøig osv, så tok jeg mitt hjemmelagde destilerte vann. Og frostveske og voilla! en fagre som ingen har æddabædda! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vil legge til at bluemotion er dobbelt så bra som glowmotion, jeg har glowmotion, og har lånt bluemotion av en venn tiligere. Med glowmotion er vannet grønt konstant, og det griser til slangene, bluemotion er nesten usynlig når uvlyset er av, og tar helt av når uvlyset kommer på Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du kan også "mekke" destilert vann selv: Ta en grosse kjele vann, en stor metallplate, en trakt og en ren kjele. 1. Kok opp vannet 2. Når vannet begynner å fordampe tar du platen over dampen så det dannes kondens på den. 3. Hell metallplaten litt på siden så kondensen renner ned i trakten og opp i den RENE kjelen. Voila, du har ordentlig destilert vann. Ikke her. Jeg forandret litt på det første punktet Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke her.Jeg forandre.. Hæ? Ikke her<-- Skjønte ikke jeg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det var en spøk Man kan som kjent lage andre ting en rent vann med lignende metoder. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 se bilder her... jeg har blue motion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå