Bushnell Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 skulle logge meg inn på telenor mobil greia på skolen her om dagen, for å se hvor mye sånne bonus poeng greier hadde, tenkte jeg kanskje skulle bruke opp noen siden jeg hadde ganske så mye, men da jeg skulle logge inn fikk jeg bare Feilmelding Du er ikke registrert som bruker. Klikk på Ny bruker for å logge inn første gang. tenkte att det kanskje bare var no feil å tenkte ikke mer på det, men da jeg prøvde igjen i dag fikk jeg det samme. jeg vet att jeg er registrert, for jeg registrerte meg før jul en stund, å en venn av meg fikk det samme å han har også vert registrert der lenge, 2 år eller noe. er liksom hele greia resatt eller er det en feil hos telenor? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du får ringe og klage, eller sende en sint mail. Har ikke forundret meg om Telenor har sletta poenga dine! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg heller får ikke logga meg inn der, kontoen har blitt sperret fikk jeg beskjed om. Sannsynligvis noe kluss i databasen deres. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Fikk samme problemet her om dagen, men jeg bare registrerte meg på nytt. Bonuspoengene var der fortsatt Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 typsik feil faktisk ,- har vært borti det noen ganger. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 det har sikkert vært feil på siden der eller noe da vet dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå