z1nox Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er en trance/techno hekta sak som trenger musikk hele tiden og har derfor gått inn for å kjøpe en mp3 spiller.. Det jeg vil ha på en mp3 spiller er: - God lyd kvalitet selfølgelig - Oppladbar via USB (oppladbar i d hele tatt) - Plugger som er brukbare - åsså design da, men det er ikke så viktig, skal bare ligge i lomma Jeg vet ikke om det er noen til under 1000 kr til mine kriterier, men det er verdt ett forsøk Vær snille å kom med linker Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 må desverre bumpe denne her siden jeg helst vil bestille før jeg legger meg.. sry Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Les testene av mp3 spillere her hos hardware.no, så finner du nok noe som passer Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 aldri hast med noe sånt, ta deg god tid, kikk gjennom tester og anbefalinger Lenke til kommentar
xico Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva er den minste plassen du kunne tenke deg? Jeg har en 256mb mp3 spiller som jeg får litt over 30 sanger innpå... regn ut ifra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå