crossendi Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Var inne på en side med gran turismo 4. Gleder meg som en unge Ser bider her. Håper grafikken er slik bidene viser..eller hva tror dere?? Kommer visst nok i juni Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bildene virker lovende Gleder meg sinnsykt jeg.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Her er flere bilder: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=15707 Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Bra grafikk trenger ikke å bety bra spill. Husker da jeg så bilder fra GT3, gleda meg som bare det. Men da jeg endelig fikk spillet viste det seg at jeg hadde gleda meg for mye, fordi jeg endte opp med å synes at det var mye dårligere enn det første GT. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvordan var det første gt bedre en 3ern??? De er jo mer eller mindre det samma, bare at 3ern har nyere biler, flere baner og et litt oppdatert følelse på bilen. Og ikke glem grafikken! Jeg hadde vert fornøyd hvis de bare hadde tatt GT3 og lagt på flere og nyere biler, flere baner og litt smartere AI. GT4 online kan værra morro i flere år! Det er nok det beste med GT4... håper jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dette her gleder jeg meg til, for jeg har alltid synes grafikk har vært viktig. Vet ikke helt hvorfor, men jeg klarer skjelden å kose meg med spill som har sugen grafikk... GT3 var et av mine første PS2 spill, så GT4 kommer seg nok inn i samlingen Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Virker veldig lovende dette. Har også sett en del småfilmer. Kan bare si en ting: Gleder meg! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har ikke PS2,men gleder meg likevel til GT4. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har ikke PS2,men gleder meg likevel til GT4. Hvordan er det mulig? Planer om å snylte PS2 en helg av en kamerat? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 %¤#&% jeg leste GTA 4, skuffa nå! Og det blir vel forresten gta : san andreas? Vel vel, sp@m! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet om de har planer om å gi ut spillet på xbox eller pc ? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet om de har planer om å gi ut spillet på xbox eller pc ? Tviler jeg på. Eies ikke Polyphony digital som lager spiller av Sony? Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Klart jeg gleder meg, var jo en av grunnene til at jeg kjøpte PS2 (ok så har alle hørt det noen ganger nå. sorry da!). Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 %¤#&% jeg leste GTA 4, skuffa nå!Og det blir vel forresten gta : san andreas? Vel vel, sp@m! Jepp. GTA 4 kommer sannsynligvis ikke før ps x eller hva den heter kommer Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja nå er det offisielt, GT4 er utsatt igjen Nå er det mulig det ikke kommer før 2005. Bare se hva de skriver i VG. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=215692 Nå er jeg lei av spillprodusenter som setter urealistiske releasdatoer Det er vel ikke første gang Polyphony lager spill til PS2 ? Lenke til kommentar
crossendi Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 kjipt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå