schmelck.no Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ah, fett... Og ikke glem muligheten for å spille Doom (2) på den! Det vekker gode gamle minner! Sitter på skolen, skulle gjerne slengt opp noen scrrenshots selv... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Samt .ogg-spiller. Mer musikk, like bra kvalitet. OggPlay har også virket på 6600 i omtrent en måneds tid nå. EMame finnes også for S60. Endret 16. februar 2004 av qwert Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja har selv begge telefonene og må si at jeg er litt mer fornøyd med P900. Har litt mer av de funksjonene jeg vil ha, har brukt en del tid nå i helgen på å rippe og konvertere DVD'er har nå Matrix Reloaded på telefonen og matrix, spiderman og finding nemo klare i mp4 format de tar bare rundt 90mb Og ikke glem Lemmings, bringer minner tilbake Men 6600 er også et veldig bra valg Eneste minus jeg kommer på med P900 er at stylusen er litt vanskelig å holde på med avogtil, men du blir fort vant med den. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Når man først skal opp i den prisklassen der, er det vel like greit å betale litt mer for p900. Men som alltid.. det kommer an på hva du ser etter. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja har selv begge telefonene og må si at jeg er litt mer fornøyd med P900. Har litt mer av de funksjonene jeg vil ha, har brukt en del tid nå i helgen på å rippe og konvertere DVD'er har nå Matrix Reloaded på telefonen og matrix, spiderman og finding nemo klare i mp4 format de tar bare rundt 90mb Og ikke glem Lemmings, bringer minner tilbake Men 6600 er også et veldig bra valg Eneste minus jeg kommer på med P900 er at stylusen er litt vanskelig å holde på med avogtil, men du blir fort vant med den. Hmm,skulle hatt inn en DVD eller to jeg oxo.Hva bruker du til å decode filmene til MP4 format? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja har selv begge telefonene og må si at jeg er litt mer fornøyd med P900. Har litt mer av de funksjonene jeg vil ha, har brukt en del tid nå i helgen på å rippe og konvertere DVD'er har nå Matrix Reloaded på telefonen og matrix, spiderman og finding nemo klare i mp4 format de tar bare rundt 90mb Og ikke glem Lemmings, bringer minner tilbake Men 6600 er også et veldig bra valg Eneste minus jeg kommer på med P900 er at stylusen er litt vanskelig å holde på med avogtil, men du blir fort vant med den. Hvordan mekka du lemmings til mobilen? URL? Evt. PM.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ooops trykket to ganger... Endret 16. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
adale Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Noen som har en link med programvare til P900? VPN-klient, SSH, Office-viewer, PDF-viewer etc. Finnes det Remote Dektop elelr Terminal Server klient til Windows for den? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvordan mekka du lemmings til mobilen? URL? Evt. PM.. Fant det på eb yahoo group Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå