|-Phyro-| Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har et proble her, jeg skal sette opp en DC hub i et LAN og når jeg skal starte opp DC hub programmet så kommer denner beskjeden opp: Run-time error '339': Component 'Mswinsck.ocx' ore one of its dependencies not correctly registered: a file is missing ore invalid noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har du Firewall , Filter eller noe annen form for slik så kan det være grunnen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Error: Component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid This error is caused by an incomplete installation of the Microsoft Winsock control. To fix it, download and run the JobTraQ 2003 Service Pack 1 installer. This will update the control to the latest version, and ensure that it is registered correctly. Også står det noe her: http://www.ascentive.com/support/3126InstallList.html Endret 15. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå