hello100143 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 eg prøve å finne filmen the girl next door men vet ikke om noen sider kan noen linke eller vise en side til meg. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 du får nok kjøpe filmen. å det er neppe noen internett sider som har filmen liggende, ikke att jeg helt vet hva slags film dette er, men tviler likevell. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 sjekk på www.play.com Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Girl next door er vel ikke kommet verken på piratkopi eller på kino/dvd, så du må nok smøre deg med litt tålmodighet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvis du skal laste ned film er nok Kaza Lite eller DC++ et must, men hvis du har tenkt å laste ned en film fra kaza må du regne med å få feil film et pa ganger først for der streber de alt de kan for å få et par lame sharepoints ! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Stenges Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg