abze Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er fersk databruker, fikk min første for cirka ett år siden. Har sett noen desktop som ikke likner xp stilen, lurt på om der er mulig å få KDE også. Tviler på det, har vært inne på siden deres, og der var ikke noe link for windows brukere. Mozilla finnes i windows Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 http://kde-cygwin.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
abze Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Whao Det skal jeg prøve så fort jeg logger meg av linux Kommer nok til å sitte med linux en stund nå, men det skal jammen testes ut. Elsker utseende til KDE, hørt at det er kjapt også. Kommer ikke til å gå like kjapt under windows leste jeg, men å foretrekke er det uansett Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Vel... jeg ser ikke helt poenget med KDE under Windows - med mindre du har spesifikke Linux-programmer du kunne tenke deg å bruke under Windows. Dessuten er Cygwin ganske tungrodd, og ikke særlig praktisk hvis det er til daglidagsbruk du tilsikter. Er målet å kjøre KDE under Windows, få tak i VMWare og kjør inn en lett Linux-distribusjon som kjører X og KDE. Da kan du kjøre alle Linux-programmer, mye kjappere under Windows. Men det beste er selvfølgelig - og bruke Linux standalone da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå