jke Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 en venn av meg installerte windows xp på nytt igjen.Han får ikke noe lyd.Noen som vet hva problemet er?mener han har installert driverne Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kan være at kortet har løsnet, eller at det er feil drivere installert. Kommer det opp noen feilmelding når han prøver å spille av lyd da? Det ville nok også vært bedre å flyttet denne posten til en annen del av forumet, da jeg ikke helt forstår sammenhengen mellom dette og overklokking... Lenke til kommentar
jke Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Kan være at kortet har løsnet, eller at det er feil drivere installert. Kommer det opp noen feilmelding når han prøver å spille av lyd da? Det ville nok også vært bedre å flyttet denne posten til en annen del av forumet, da jeg ikke helt forstår sammenhengen mellom dette og overklokking... lyden spilles av men d kommer ikke noe lyd Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg hadde AKKURAT samme problemet for en uke siden....Jeg måtte formatere HD, og installerte Windows XP på nytt....Og så....*poff* ingen lyd... Det kommer ingen lyd WHAT-SO-EVER??? ikke sant....Nye drivere nytter ikke.... Jeg kjøpte et separat lydkort på PSData for 150 spenn....bare noe billig, men det gir lyd ihvertfall.... Løsningen er et nytt lydkort! Lenke til kommentar
Undik Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er det innebygget eller pci? Lenke til kommentar
jke Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Er det innebygget eller pci? integrert Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gjør som jeg nevnte ovenfor...jeg har/hadde også intergert lydkort.... TRUST ME!!! Funker det ikke, så funker det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå