Jihadinmymind Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Heisann Folkens, Hadde vært digg å rippe hele DVD samlingen min inn på PCen i ca 700 mb store filer. Jeg tenker da på å ha divx eller et lignende format. Hvilke program burde jeg bruke, (helst ikke et veldig vanskelig ett) Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 du treng først et program til å dekryptere og konvertere litt, så treng du et til å komprimere med.. på http://www.clonead.co.uk finne du alt du trenge å litt til Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har brukt #1 DVD Ripper som er kjempeprogram -> www.dvdtox.com Da slipper du laste inn alle VOB filene til harddisken først, men laster inn 100 og 100MB eller mer om du har mye minne og konverterer film on the fly du kan velge om du vil ha 650CD, 750 eller infinite, alt i en fil. Min Ringenes Herre - Ringens Brorskap ble 1,10 GB i 720x480px på 2 timer og 52 minutt med norsk undertekst. Anbefalt! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 aaah.. konge.. detta må eg prøve i natt Dr. DivX, et program fra dei så har laga DivX, er og ganske bra.. manglar berre støtte for teksting.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg bruker Super DVD Ripper (ikke gratis) det er et kjempe bra program, siden man kan velge av alle codecene du har på maskinen til å rippe til, samt bitrate. bitrate er trinnsløs. du kan også ha med 1 intro, og undettekst. du kan velge om fila skal være i brenne-cd størrelse( altså, da blir det flere filer på den størrelsen) eller du kan velge unlimited, altså det blir en stor fil. jeg anbefaler programmet. i motsetning til mange andre hvor du må kjøre filmen i en spiller, trenger du bare å starte denne her uten å spille av filmen. MEN jeg anbefaler deg å ikke gjøre noe på dataen når du ripper, siden filmen kan bli litt hakkete. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Alt av backup av dvdfilmer finner du på http://www.doom9.org Endret 25. februar 2004 av Luftbor Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg bruker AutoGK et veldig enkelt men kraftig verktøy. Er en veldig bra guide der som forklarer det aller meste. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ImToo DVD Ripper er vildig bra syntes jeg!! får det fint ned i 700 mb Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har brukt #1 DVD Ripper som er kjempeprogram -> www.dvdtox.com Da slipper du laste inn alle VOB filene til harddisken først, men laster inn 100 og 100MB eller mer om du har mye minne og konverterer film on the fly du kan velge om du vil ha 650CD, 750 eller infinite, alt i en fil. Min Ringenes Herre - Ringens Brorskap ble 1,10 GB i 720x480px på 2 timer og 52 minutt med norsk undertekst. Anbefalt! Så lenge du bruker programmet til DivX er programmer knall supert, men hvis du vurderer VCD så... ja.. ikke vurder det en gang. CRAP!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå