Gå til innhold

Hvordan rippe DVD til 700 mb filer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har brukt #1 DVD Ripper som er kjempeprogram -> www.dvdtox.com

Da slipper du laste inn alle VOB filene til harddisken først, men laster inn 100 og 100MB eller mer om du har mye minne og konverterer film on the fly :) du kan velge om du vil ha 650CD, 750 eller infinite, alt i en fil. Min Ringenes Herre - Ringens Brorskap ble 1,10 GB i 720x480px på 2 timer og 52 minutt med norsk undertekst.

Anbefalt!

Lenke til kommentar

jeg bruker Super DVD Ripper (ikke gratis)

det er et kjempe bra program, siden man kan velge av alle codecene du har på maskinen til å rippe til, samt bitrate. bitrate er trinnsløs. du kan også ha med 1 intro, og undettekst.

du kan velge om fila skal være i brenne-cd størrelse( altså, da blir det flere filer på den størrelsen) eller du kan velge unlimited, altså det blir en stor fil.

jeg anbefaler programmet. i motsetning til mange andre hvor du må kjøre filmen i en spiller, trenger du bare å starte denne her uten å spille av filmen.

MEN

jeg anbefaler deg å ikke gjøre noe på dataen når du ripper, siden filmen kan bli litt hakkete.

Lenke til kommentar
Har brukt #1 DVD Ripper som er kjempeprogram -> www.dvdtox.com

Da slipper du laste inn alle VOB filene til harddisken først, men laster inn 100 og 100MB eller mer om du har mye minne og konverterer film on the fly :) du kan velge om du vil ha 650CD, 750 eller infinite, alt i en fil. Min Ringenes Herre - Ringens Brorskap ble 1,10 GB i 720x480px på 2 timer og 52 minutt med norsk undertekst.

Anbefalt!

Så lenge du bruker programmet til DivX er programmer knall supert, men hvis du vurderer VCD så... ja.. ikke vurder det en gang. CRAP!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...