Tooby Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hay.. Jeg holder på å lage et hacke spill... Spillet går ut på å være hacker og komme seg inn på diverse disker og filer.. Du som har spilt Hacking på Enter The Matrix skjønner sikkert hva jeg mener.. Men altså.. Problemet mitt er å lage disse såkalte "Pathene". f.eks "Dir TG:" eller "Dir A:\text\Code.txt" osv. Kan noen hjelpe meg..? Bare send et eksempel på hvordan du ville gjort det... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hva mener du egentlig? Hvis du skal lage en kode som bruker en fil så skriver dir sånn er "C:\blah.jpg" eller app.path & "\blah.jpg" Lenke til kommentar
Tooby Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Nei det er litt vanskelig å forklare.. Spillet skal være et spill der du må hacke deg rundt i pcer... Dette gjør du ved å skrive f.eks "Dir C:". Dette vil føre til at all informasjonen på Dir C vil komme frem... f.eks "Programfiles, textfolder, Read.exe"... Så det jeg vil frem til er å lage en slags virtuel drive... altså f.eks "Dir C:" eller "Dir A:\text\passwords.txt". Dette kan være litt vanskelig å forstå, men hvis du har spilt Enter The Matrix vil du sikkert skjønne... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 altså du vil lage en liste som lister opp alle filene i en dir som oppgis? tror ikke jeg helt henger med her Lenke til kommentar
asware Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har faktisk laget ett hacke-spill... Eller det ble aldri helt ferdig. Fant ut at jeg hadde gjort det for tungvint... Jeg tar å legger en link til det etter hvert... Må bare få fikset litt på det så det funker litt ihvertfall... Du kan jo se på det å få litt inspirasjon... Lenke til kommentar
asware Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg sa jeg skulle legge ut et spill jeg hadde laget... Og her er det: hack Du får ta en titt på det da... Så får du se... Hvis du lurer på noe så får du si ifra... (håper det funker) Lenke til kommentar
Tooby Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har laget et eksempel på hvordan spillet er, men jeg vet ikke hvordan jeg legger bildet inn på internett... Jeg vet hvordan jeg bruker html-koden "IMG" Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du har ikke noe server å legge ut på? send bildet til meg så legger jeg det ut [email protected] Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Man skriver altså en 'dir' og alle filene inni listes ned. skriver man read og fil så lastes fila inn og man kan skrive inn passord og brukernavn for å sammenligne. Jeg har ikke anelse om hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hehe, Stilig program Liker og holde på med hacke ting så lurte på om dere hadde no hacke program jeg kan ha? lissom sånne programm jeg kan leke med min bror ? Net send funker fint men vil ha andre funsjoner osv ellers er alt okey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå