Snickers-is Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Alle sammen hva? Styre unna eller er de safe? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 eg har: Lucida Calligraphy, Lucida Console og Lucida Sans Unicode av dei du nemner + 2 andre Lucida skrifter. Trur eg hadde Handwriting på den forrige PCen min.... Veit ikkje kva som er mest vanleg av desse skriftene dessverre.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Alle sammen hva? Styre unna eller er de safe? Styre unna alle sammen. Du må tenke på at det nødvendigvis ikke bare er win-brukere som besøker siden din. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Så med andre ord er dette typiske windowsfonter? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Alle sammen hva? Styre unna eller er de safe? Styre unna alle sammen. Du må tenke på at det nødvendigvis ikke bare er win-brukere som besøker siden din. Men mange har dei, så då kan han jo bruke CSS og f.eks. { font: ... Lucida Calligraphy Verdana Arial, sans-serif; } Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ta en titt på denne. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Den var fin! Jeg regner med at det ikke har noe å si om nettverket består av aldri så mange unix-maskiner bare brukeren har PC så har han sikkert støtte for de vanligste PC-fontene? Kan jeg i Addobe GoLive 4 lage CSS uten å skrive kode? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ta en titt på denne. ...ergo er Helvetica einaste 100% sikre font?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå