Gå til innhold

Trenger lyd hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei jeg har ett problem som irriterer vettet av meg, jeg spiller en del spill online og har ofte på programmer som ventrilo, msn og TS2. Men noen ganger plutselig når ejg spiller så klikker lyden helt.... det høres ut som en sprengt fortserker,alt skurrer og brenner seg inni øret mitt. da må jeg helt ut av spill og alle andre programmer som bruker lyd for at det skal funke som normalt, da kan ejg gå tilbake til spill og det som er... jeg aner IKKE hva problemet kan være, noen av vennene mine tror det har noe emd drivere å gjøre noen tror jeg ikke har lydkort eller no.. hva tror dere? jeg har homeboard.... heeelp! :scared:

Endret av Haruspex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe er nok det, men tror du skal la folk få litt mer enn èn dag på seg å svare før du sutrer, dessforuten la du inn innlegget ditt klokken ti på kvelden, mange har lagt seg da vettu.. uansett. Har samme problem med onboard lydkortet på mitt ASUS A7n8x Deluxe, min løsning har vært å bare fortsette med det jeg driver med, og vips etter bare 20 minutter eller så med infernalsk lyd-rot er alt på plass igjen. Ingen løsning fra meg heller altså, :wallbash:

men en kar som gjerne "bumper" denne tråden for å få tak i en eventuell løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...