Lucent Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Vel har kommt så langt med mitt chief tech big tower som og sette inn Lys o.l. Og etter att jeg satt inn en ramme på 8kald katador (vet d er mye) så ble d litt overdrevent varmt inni kabinettet! og jeg vil heller ikke ha fler vifter (bråker nok som d er med otes vifte) så hadde blitt glad for forslag!? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du har 8 kald katoder? Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Vel 4kald katoder og 4neon (4kald katoder går på en transformator) men drit i det!! vil bare få tips om varme problemet mitt jeg!! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 tror ikke kalde katoder produserer så mye varme, (vist det var det du siktet til) Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 de blir jo passe varme da!! men TROR d er de som gjør alt så varmt.... har jo ikke blitt så varmt før Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hva med å prøve å ta ut noen av lysene dine? Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (må stikke nå) vil ha alle lysene!! de står så fint menne seriøst : de ligger dobbelt opp som en firkant (som 2firkanter utennpå hverandre) viss jeg tar de vekk så blir d enten lys innover i pcn eller lys utover fra pcn!!! det er 10ganger kulere med lyse både inne og ute Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 de blir jo passe varme da!! men TROR d er de som gjør alt så varmt....har jo ikke blitt så varmt før mine uv katoder har romtempratur, men prøv og skru dem av en times tid og se om det blir kaldere Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 ikke dumt!! og viss ikke d går får jeg bare redusere cpu klokkingen litt (fra 2.4 til 2.55) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 En kald katode blir jo varm, men siden den bruker lite watt så får den ikke varma opp noe.. mulig jeg tar feil her, men tror det er sånn. Mine pleide ikke å bli varme Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ikke dumt!! og viss ikke d går får jeg bare redusere cpu klokkingen litt (fra 2.4 til 2.55) likte ddet med å nedklokke fra 2,4 til 2,55 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ikke dumt!! og viss ikke d går får jeg bare redusere cpu klokkingen litt (fra 2.4 til 2.55) likte ddet med å nedklokke fra 2,4 til 2,55 Skulle likt å nedklokke min 2.4 til 4.0 så jeg kan bruker passiv kjøling Lenke til kommentar
all right Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg ville tatt ut noen av neon lysa. De pleier og bli litt varle av og til. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 kjøp en vifte og en fanmate da vettu. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Begynn å skriv fullstendig norsk, dysleksikere bruker ikke "d". Kalde Katoder skal ikke produsere mye varme, men har du 10stk ved siden av hverandre blir det nok litt varmere.. Skjønner ikke poenget med 10stk .. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Begynn å skriv fullstendig norsk, dysleksikere bruker ikke "d". Kalde Katoder skal ikke produsere mye varme, men har du 10stk ved siden av hverandre blir det nok litt varmere.. Skjønner ikke poenget med 10stk .. Mer harry Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 med (2.4 - 2.55) så mente jeg egentlig bare ned til 2.55 står på 2.6 nå!!!!!!! jævlig smarte dere menne tror jeg bare får lage noen passive hull noen steder så d blir nok luft! Lenke til kommentar
cc Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jævlig smarte deremenne tror jeg bare får lage noen passive hull noen steder Jeg er ikke veldig erfaren på disse områdene, men siden du er så smart, kan du kanskje forklare meg hva et passivt hull er? Og hva skiller det fra et aktivt? Heh Har du et bilde av kabinettet med lysene på? Skjønner ikke at du trenger lys fra fire katoder for å få til en firkant... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Putt i eit par vifter og monter ein rheobus dersom du absolutt skal ha 8 katoder. Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 bildene må vente (da jeg ikke har digitalt kamera) et passivt hull = et ganske lite hull litt gjemt bort eller kuttet skrått inn så man nesten ikke kan se d. men et aktivt hull (btw sykt dumt spm... ) : er et stort synlig hull som lyset kan gå igjennom!!! og 4katoder og 4neon fordi jeg vil ha dobbel firkant ser helt sjeft ut!! min mening iallefall skal lage et cola oppbevarings rom på toppen tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå